Riki: "Nemůžu si ale stěžovat"

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Rozhovor s riki

Ahoj riki, takže, první otázka: Jak dlouho pracuješ ve VNP?
*Zamyslím se* Tak dva měsíce, možná déle, opravdu si teď nedokážu vzpomenout.

Kdo pracoval ve VNP, když jsi tam přišla?
Thalie, Lily, Sakura a o jiných nevím.

Víš, jak dlouho už VNP existuje?
Uf,  *stud* tak to opravdu ne, ale kdybych hledala, tak bych se určitě dopátrala.

*ušklíbne se* Já to vím. (A slyšela jsi už o mém mulťáctví?)
CO?

Kdysi jsem byla za Lulu, máš to v ředitelně - jiné záležitosti. Pochopíš to.
Aha. Tak to opravdu nevím.

VNP existovalo už před čtyřlístkem. Nevíš, kdo ho založil?
VNP? Že by ty? 

Nooo, jaks na to přišla?
No, zkus hádat.

Nevím, já to už někde psala, nebo jsem tak moc nápadná?
Hm, že by instinkt?

Taky jedna z možností. No a co se ti na VNP líbí nejvíce?
Vlastně, pokud to nevadí, tak trochu odbočím od tématu. Poslala jsem konkurz do vnp kvůli tomu, že se mi líbily jejich výrobky a ráda jsem pořádala party.  Konkurz mě zaujal a nakonec mě vybrali. Byla jsem ráda. Později všichni odešli a přišla si ty a Boogie. Hlasovali jsme o šéfku a já vyhrála. Samozřejmě se mi naše výrobky pořád líbí a ráda občas přispěji novými.
Vím, není to odpověď na tvoji otázku, ale takhle to začalo a výrobky se mi pořád líbí.

To je zajímavé, ne, vůbec neodbočuješ. Rozhovor je jakoby rozpovídat se, ne odpovědi a otázky. Když jsi přišla do VNP, měla jsi už ten cíl, stát se vedoucí?
Ani ne. Spokojila bych se i s obyčejnou pracovnicí. Někdy je docela těžké říci ostatním zaměstnancům, že to dělají špatně. Toto moc často neříkám a jsem ráda, ale musím přiznat, že je to těžké. Cíl jsem ale neměla. Samozřejmě jsem ráda, že jsem vyhrála, a že jsem vedoucí. Neplánovala jsem to...

No, když jsem do VNP přišla, napadlo by tě, že už jsem s tím obchodem měla zkušenost?
Věděla jsem, že musíš mít zkušenosti, ale že si ho vymyslela, by mě opravdu nenapadlo.

A co Boogie, jsi s ní spokojená?
Ano, jsem. Na začátku psala, že do VNP nebude moci chodit a najednou ji tam vidím docela často. Obsluhuje a zkouší zaměstnávat i Katku a Jul. Jsem s ní opravdu spokojená.

To je dobře. Katka a Jul, jak to s nimi vypadá? Přijmeš je nakonec?
No, nechci Katce křivdit, ale řekla bych, že má Jul zatím u mě větší plus než Katka. Jul navrhla nové výrobky i akci a také obsluhuje. Katka se ale také zapojuje - třeba pomáhá Jul s tou stálou službou. Také samozřejmě obsluhuje a uvažuji, že bych si je mohla nechat obě. Uvidíme.

Nějak ve VNP klesla návštěvnost. Co si o tom myslíš?
Nevím, co si o tom mám myslet. Velkou návštěvnost má KKK a také tam prodávají věci na party, které mohou na party rozesmát. Nemůžu si ale stěžovat. Chtěla bych poděkovat těmto zákazníkům: batman00, Sasiko, Thalii, která napsala krásnou jarní básničku, Hannah Parvati a Emily, které nakupují u nás docela často. Pokud jsem na někoho zapomněla, moc se omlouvám, ale chci, aby všichni věděli, že děkuji všem, kteří, i když jsem ještě nebyla pracovnicí nebo vedoucí tohoto obchodu, nakoupili ve VNP.

Jaký jsi měla názor na to, jak jsem ve VNP pracovala? 
Pracovala jsi dobře. Jen mě teda mrzí, že se to zamotalo u těch akcí. Promiň, ale na téma spousty akcí se nechci bavit.

Tak to byl rozhovor s riki z Mrzimoru a také zároveň vedoucí obchodu Věci na párty.

Vaše Luccy a těším se na vás v dalších článcích

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)