Hvězdička Wolfka: "Všichni v TOPce si zaslouží uznání"

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Možná jste již slyšeli o anketě „Komu patří vaše největší ocenění a respekt tady na hrádku z TOP 50?“ No, dostalo se mi pár odpovědí, ale velmi mě zaujala, a vás snad taky zaujme, odpověď Hvězdičky Wolfky, která souhlasila, že mohu její příspěvek použít, takže zde je:

Ahoj Luccy,

zaujala mě tvá anketa, a tak na ni odpovím.
Komu patří vaše největší ocenění a respekt tady na hrádku z TOP 50 ?
Vím, že z formulace otázky je jasný, že máme vybrat jedno jméno, ale to prostě nemůžu udělat. Podle mě si všichni, kdo v TOPce jsou uvedení, uznání zaslouží. Každý, kdo v ní figuruje, má za sebou spoustu hradní práce (ať už se psaním úloh, článků do časopisu, zapojení do soutěží nebo pravidelným sepisováním/vkládáním výuky). Není třeba dávat důraz na konkrétní číslo (to může skreslovat - každý je v hradě jinak dlouho; někdo svý body získává hezky postupně, od září, jinej si je v rychlosti nahnal třeba za poslední dva měsíce). Každopádně každej má za sebou spoustu práce a námahy. Proto si dle mýho soudu respekt zaslouží všichni. Koneckonců, padesátý místo má (momentálně) přes 400 bodů, což je prostě krása!

Hvězdička Wolfka, Mrzimor

Popravdě, čekala jsem, že minimálně jedna osoba mi napíše, že nejde vybrat si jednu osobu, ale že to bude takto sepsané a zrovna od Hvězdičky, to by mne nenapadlo. Ano, opravdu je krása, že padesáté místo má přes 400 bodů, a že na to kouzelníci vynaložili úsilí, což mohu potvrdit. Koneckonců, v TOP 50 je většina těch, co mají v hrádku již vyšší postavení, ovšem jsou tam i ti, kteří nejsou vůbec známí.

Jistě znáte všichni Bellu, ale ona v topce není. Ale ona je řádná pracovnice a také se stará o knihovnu, za kterou bych jí já osobně dala pár bodíků, protože to úsilí tam též je. No, a nyní zpět k Wolfce, ona je první v TOP 50! To úsilí se jistě muselo zdát jako nekonečné, přesto si to obdiv zaslouží, jelikož nasbírala 3231 bodů.
Můj obdiv si zaslouží všichni z topky, a nejen ti, prostě všichni, co věnují úsilí a spoustu času hrádku.

Luccy, Havraspár

8 komentářů:

  1. Corco

    Luccy, před touto anketou jsi vybírala nejoblíbenější písničku (skladbu). Zveřejňovala jsi výsledky této ankety někde v hradě? Nějak si to nevybavuju, ale mohl jsem to jenom přehlédnout.

    Myslím, že vybírat (jednu) nej písničku je stejně nemožný jako vybírat nej člověka z TOPky. Všichni z těch lidí si zasloužej za něco uznání a nejde jednoho vyzdvihnout nad ostatní. Stejný to je s těma písničkama - podle nálady si někdy radši poslechnu jednu věc, jindy sáhnu po něčem úplně jiném.

  1. Luccy

    No, zapomněla jsem napsat že to zveřejňovat ani nebudu, protože právě k tomu názoru jsem došla. Za prvé byla neúspěšnost, k oboum anketám mi došli jen dva hlasy :-P :D A za druhé byli jiné tak to ani nebylo možné. Ale o tomto jsem prostě musela napsat ;)

  1. Corco

    Jen dva hlasy? To tedy ovšem znamená, že Johnny Cash získal 50%! :D :P

  1. Luccy

    Jo :D Znamená a jinak se článek líbí? :P :D

  1. Corco

    Trochu mi chybí nějaká pointa, důvod, proč vlastně jsi ten článek psala... To, že si všichni v TOPce zaslouží uznání, to mi přijde tak nějak jasný. ;-) No ale je dobrý vědět, že jsi k tomu závěru došla. :-) Jinak dobrej článek!

  1. Wolfka

    Mě tam chybí ten druhej názor. Psala jsi, že se ti sešly dvě odpovědi, ale zmiňuješ jen jednu z nich... To mi příjde vůči druhé zapojené osobě trochu nefér. (Navíc by mě zajímal jinej názor, su děsně zvědavá.)

  1. Luccy

    no, to je pravda.. Ale Corco, ta pointa tam je. de o to že nešlo vybrat jednu osobu a také jde o to, aby hradníkům došlo že si ani Hvězdička Wolfka nemyslí že by to měla být např. ona. Jinak Wolfi, myslím že mi došli ještě dva hlasy, jeden pro Cho Changovou a druhej pro tebe ;)

  1. riki

    Díky Wolfi :-) jsem ráda že ne jen mé ale i něčí jiné práce si ceníš a mimochodme jak je ted ta anketa o nej předmět hlasuju pro astronomii protože je úžsaná ale zpět k článku.
    Lucy článek je super a určitě z něj bude mít radost spousty hradníků

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)