Any Sargo: "Bez hradníků by Hrádek nebyl Hrádkem"

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Rozhovor s Any Sargo.

Ahoj Any, děkuji ti, že ses uvolila a odpovíš mi na pár otázek. Začneme takovou klasickou.

1) Jak jsi se dostala na hrádek?
Ahojda Fabulus. Sice klasická otázka, ale v některých případech docela zajímavá. Jako fanoušek HP jsem hodně brouzdala po netu, až najednou BUM! Škola, kterou jsem vždycky chtěla navštěvovat. Konečně škola, která je online, a přesto nevyžadovala každodenní sezení u počítače, to mi vyhovovalo. Takže náhoda. O to větší náhoda byla, když jsem zjistila, že má kamarádka ze třídy ji navštěvuje taky.

2) Co máš na hrádku nejraději?
To se těžko vybírá, i když jedno nej by tu bylo. Hradníci. Bez hradníků by Hrádek nebyl Hrádkem, určitě bych tu nevydržela déle, jak měsíc. Díky Hrádku jsem poznala spoustu nových kamarádů (a nejen kamarádů), kteří nyní patří neodmyslitelně k mému životu.

3) Jaké to je být profesorkou, pracovnicí v obchodě, členem Měsíčních fénixů, prefektkou a součástí Hradní rady najednou?
Takhle vedle sebe to vypadá děsivě, že? Ale ono to opravdu není tak děsné. Stačí mít dostatek času (a trpělivosti) a zvládnout se dá vše. Navíc, když někoho tohle vše baví, tak vše upaluje samo.

4) Co z těch plno věcí, co děláš, tě baví nejvíce?
Asi to budete prudérně nudná odpověď, ale já jinou opravdu nemůžu napsat, tak abych nelhala. Baví mě vše. Proč bych přeci dělala něco, co mě nebaví? To mi bohatě stačí v mudlovském světě.

5) Prozradila bys nám tvou oblíbenou kolej a jak to bylo, když jsi odpovídala klobouku?
Já byla jedna z té velké kupy fanoušků Nebelvíru nebo Zmijozelu. Chtěla jsem do Zmijozelu, protože tam jsou přeci ti zlobiví. Také jsem se náležitě snažila, aby mé odpovědi pro klobouk odpovídaly na Zmijozel. Jenže otázky zde na Hrádku jsou položeny tak chytře, že člověk neví, která odpověď je právě ta zmijozelská. Teď už bych svou modrou kolej neopustila, protože vím, že to je ta pravá. Klobouk ví, co dělá. A také jsem zjistila, že oblíbená kolej zde na Hrádku prostě není, protože všude je pár super lidí, i pár lidí na občasné zabití. Všechny koleje jsou fajn. Jinak ve světě pravého Harryho Pottera nemám vyloženě oblíbenou kolej, ale opravdu nemám ráda Nebelvír, protože tam studují (studovaly) mé neoblíbené postavy.

6) Chceš na hrádku něčeho dosáhnout?
Když jsem přišla na Hrádek, tak byl můj sen stát se prefektkou. V září se mi splnil i tento minisen, takže já už jsem spokojená. Možná mám nový hrádkovský sen. Ráda bych se dočkala Hrádku, který nebude plný upírů, superzvěromágů a vlkodlaků...

7) Co je tvým snem v mudlovském světě a čím chceš být?
Typická otázka rodičů, příbuzných a učitelů. Netuším, čím chci být. Zatím se soustředím jenom na to, abych dobře vystudovala, co bude potom, se uvidí. Jeden sen bych měla, ale se sny se nesmíme chlubit, protože by se nemusely splnit, takže si ho radši nechám pro sebe.

8) Chtěla bys hradníkům něco sdělit?
Kdybych chtěla, tak jim to sdělím sama skrz svůj článek, nebo bych jim to vyvěsila ve Velké Síni.

Já ti, Any, děkuji za to, že jsi mi na těch pár otázek odpověděla, a přeji ti, aby se ti vše, co si přeješ, splnilo.

Fabulus Girl, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)