Ally odstoupila

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

I když si myslím, že na toto téma se zde objeví spousta článků, já o tom prostě napíšu. Ally odstoupila poslední den v únoru, takže kukátko bude v březnu pokračovat bez ní.

Ally byla u změny jména Bradavického zpravodaje na Slídivé kukátko, čili ona sama stojí za změnou jména. Ona změnila dějiny Kukátka a v Bradavicích ho proslavila. Kdysi mělo Kukátko redaktory, teď píší všichni. I u toho Ally byla.

Ally toho v Kukátku strašně moc změnila. Adresu sovince, trpělivě odpovídala na všechny dotazy a vymýšlela různá vylepšení SK. Spousta ochotných a vlídných kouzelníků pomáhá, což je také super. (viz. Básnička - 9. číslo: Vlídní kouzelníci).

Neznám žádná fakta ani důvody k odstoupení Ally, ovšem Hvězdička přispěla v Debatním stolu tímto příspěvkem:
Zcela jistě, protože jsme hnusní a ošklivý... I když - kdo ví? Nesouhlasím ovšem s tvrzením, že SK je jediná sekce hradu, která nemá nikoho z HR přímo pod svým ochranným křídel. Takových částí hradu je spousta.

Já osobně se nepřikláním ani k jednomu názoru. Podle mě je Hvězdička Wolfka milá, ale však kdo ví. Ovšem nevěřím, že šlo o nějaký útisk, či něco takového, protože když jsem si pročetla příspěvky v redakci Slídivého kukátka, Ally s humorem a úsměvem odpovídala i na podlézavější příspěvky a dotazy, takže je podle mě vcelku nemožné, aby se ostatním z Hradní rady podařilo Ally vytlačit z její funkce. Samozřejmě, že kdyby Ally uvedla důvod odstoupení, věděli bychom víc.

Vcelku rychle se do vedení k Arielce přidala Ditka New, což si zaslouží pochvalu!

Ally řešila i divné formy rozhovorů, na které upozornil Corco Arta, ale Ally v klidu a v pohodě odpověděla, takže já téměř nechápu, proč odstoupila. Ally se též pečlivě starala o pořádek a správný chod Slídivého kukátka. Snad se jejím odchodem vše jen zlepší, ale doufejme, že to Kukátko nijak zvlášť neovlivní, ovšem přeji Ditce úspěchy v SK.

Arielka i Ally Snapeovy byly super vedení a já si myslím, že tuto vzpomínku je nutné zachovat. Osobně jsem poslala dotaz do ředitelny, zda by se Ally nedala zapsat do Pamětní síně, protože si myslím, že na to má právo, a že jí náleží tam být.

Myslím, že se najdou i ti, kteří se mnou nebudou souhlasit, protože si jednoduše řeknou, že Kukátko není nic významného, ale to je přeci hloupost. V Kukátku se dozvíme o všem, co se v hrádku děje, vidíme názory všech nováčků, hradníků, i těch bývalých, a to za to přeci stojí.
Každopádně nám Ally bude chybět a snad ještě někdy napíše do SK článek.

Luccy, Havraspár

7 komentářů:

  1. Corco

    A dokonala Ally dne sedmého dílo své, kteréž dělala... :P

  1. Luccy

    Dobrý komentář ;) :D

  1. Allynka

    Luccy, odešla jsem z vedení, ale to není konec, ale začátek pro novou práci pro SK. :)

  1. Luccy

    Já vím :) Teď můžeš zas psát a podobně ;)

  1. Corco

    Ale to přece mohla i před tím, Luccy. ;-)

    (Nemohla se účastnit soutěží...)

  1. Allynka

    Myslím, že strávím hodně času na odměnách mimo systém bodování. Články budou pro mě jen jako třešinka na dortu. ;)

  1. Luccy

    No, Ally to vystihla. ;)

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)