Puzzle

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Obvyklá skládačka, pro někoho lehká, primitivní nebo jednoduchá. Pro někoho je to hotový hlavolam, těžký, složitý a nereálný na řešení. Pro mě jsou puzzle život. Není den, kdy bych si nedala na plátno ani jeden puzzlík. Velmi krásně se při tom člověk uvolní, zapomene na vše a skvěle se odreaguje. Nejsou to jediné výhody, člověk se i skvěle uvolní a procvičí jak tvořivost, tak i sledování detailů.

Když se puzzle skládají, nesmí se koukat jen na to, zdali tam padnou, nebo ne. Musíte sledovat tvar jednotlivých puzzlíků, sledovat i ty nejmenší detaily, vnímat puzzle jako celek. Jestliže chcete skládat nějaké větší puzzle, tak si musíte zodpovědět otázku, zdali máte trpělivost a jste vnímaví. Při puzzlích je to velmi důležité.

K čemu slouží puzzle? Jak jsem zmínila výše, tak k uvolnění, ale také, když je složíte a zarámujete, tak slouží jako šikovná a krásná dekorace. Já jsem složila už tolik puzzlí, že má matka říká, že už mi žádné nekoupí, nemáme to kam dávat. Každá stěna je zaplněna puzzlemi. Vždy, když někdo přijde, tak se mu to velmi líbí. Jsou nadšení.

Pak je s puzzlemi jeden problém. Postavíte puzzle, ale není rám, do kterého by se vešly. Já to dělám jednoduše. Zajdu do papírnictví a koupím nejlevnější tapetu. Širší a delší, než jsou puzzle. Doma pak odlepím kousek tapety a nalepím tam sloupeček puzzlíků, pak odlepím další část a nalepím další část. Tak to pokračuje, až je to hotové, pak zbytek fólie odstřihnu a puzzle nalepené na folii odnesu do sklenářství, vyberu si okraj rámu, nechám zasklít a je to.

Pokud tedy chcete stavět puzzle, tak řeknu jen jedno: Směle do toho.

Fabulus Girl, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)