Luccy: "Kroužky podle mne nejsou o soupeření"

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Rozhovor s Luccy ohledně kroužku Kouzelná móda.

Jak tě napadl kroužek kouzelná móda?
No, chtěla jsem si založit kroužek, nebo prostě něčím přispět k hrádku. Po chvilce jsem se otočila na skříň a napadla mě móda. Ihned jsem začala psát žádost, ale musela jsem přemýšlet o názvu, a jelikož jsme v kouzelnickém světě, tak jsem napsala Kouzelná móda a do večera jsem už měla svůj kroužek.

Líbí se ti úkoly, které chodí od hradníků?
Ano a moc, samozřejmě někteří nemají skener či foťák, tak si oblečení musím představit jako opravdové, takže i ti, co vytvářejí modely jen v malování, mohou mít lepší práci, než ti se skenerem.

Vyhlásila jsi konkurz, že potřebuješ zástupce. Přišly ti již konkurzy, a pokud ano, kdo má podle tebe zatím největší šanci?
Došly mi tři konkurzy, což je dobré - jako konkurzy do obchodů, což je podle mne úspěch. Největší šanci máš asi ty, protože ses nejvíce rozepsala a navíc jedna z uchazeček podala přihlášku, aby měla u konkurzu šanci, druhá zase kroužek nenavštěvuje vůbec kvůli času, tak pochybuju, že by měla čas mě zastupovat. Takže máš šanci, pokud dnes či zítra nedojde nějaký vážně dobrý email.

Vážně? A já myslela, že Any, která ti psala, že by také chtěla být tvou zástupkyní a děkuji za to, že mám u tebe šanci, ale teď zpět k rozhovoru. Čerpáš výklady z knížek nebo ze stránek, nebo dokonce z hlavy?
Z hlavy! Samozřejmě  To by mne ani nenapadlo kopírovat. A Any neposlala konkurz.

Aha. Máš v úmyslu předělat tagovou zkoušku, aby sis tam mohla vkládat sama obrázky? Všimla jsem si, že obrázky vkládá, myslím, Ditka.
Mám to v plánu, ale potřebuju, aby mi Vaseta předělala txt na html, když jsem se o to totiž pokusila já, nastavila jsem si akorát to, že se mi teď úplně vše spouští jako hra The sims, ale naštěstí jsem našla pár výjimek – promiň, že furt připisuju něco navíc.

Ne, mně to nevadí, to je dobře. Tak dál. Jsi spokojená s návštěvností kouzelné módy?
No, popravdě ne. Je tam sice asi 12 lidí, ale posledně mi došly jen 2 úkoly. To je otrava, když se přihlásí a potom na to kašlou. Samozřejmě jsou takové výjimky, o kterých vím, že úkol stihnou poslat jen občas.

Jsi ale ráda, že ti Ditka povolila kroužek?
Samozřejmě že ano! Kroužek navštěvují třeba ti, co se snaží a úkoly posílají.

Nevidíš v jiném kroužku konkurenci? Nemyslela si třeba na to, že hradníci chodí na víc kroužků, a když pošlou úkol z Pro a Proti, kdo mě přesvědčí (ne úkol, ale komentář), pak nemají čas na tvůj kroužek?
Ne, to ani ne. O tom jsem vážně nikdy ani neuvažovala. Kroužky podle mne nejsou o soupeření.

Hm, zajímavý názor. Chceš podniknout něco, aby do tvého kroužku chodilo více lidí?
No, zkoušela jsem lidi nalákat na to, že kdo tam bude do nějakého data, tak s nimi udělám rozhovor, ale vůbec se to neujalo, takže jsem se toho nějak tak pustila, takže už se do ničeho takového nechystám, protože to lidi leda tak odláká.

Pak jsem Lucy poděkovala za strávený čas s mými všetečnými otázkami a rozloučila jsem se s ní. Tak to je vše.

riki, Mrzimor

3 komentářů:

  1. Corco

    Ohledně úkolů - Ještě sis nevšimla, že v hrádku je přízeň většině nových věcí hodně krátkodobá? Založí se (např.) nový kroužek, 12 lidí ti napíše, jak je to super a že budou chodit, první úkol ti pošlou 4 z nich, druhý už jen jeden nebo dva... A stejné je to skoro se všema novinkama. Bohužel. Je hodně těžký zaujmout pozornost "davu" na delší dobu. Proto by zakládání kroužku měl předcházet ne jen nápad, ale taky průzkum mezi lidma, jestli je zrovna tohle bude vůbec bavit a jestli budou ochotni tomu věnovat práci.

    Proč zakládáš kroužek, když poměrně brzy po jeho založení zjistíš, že potřebuješ pomoc, že nestíháš? Já jsem jenom nezávislý pozorovatel, kroužku se účastnit ani neplánuju. Ale tak nějak mi to přijde, jako by i tebe začínalo opouštět počáteční nadšení...

  1. Luccy

    Vůbec ne. Vymyslela jsem nový systém úkolů a teď to mám hůř s časem, jelikož mám soutěže a tréninky. Ano, uznávám že jednu chvilku jsem opravdu uvažovala někomu kroužek přenechat ale pak jsem si to rozmyslela. Ani zástupkyni jsem nechtěla, ale riki vše zvládá a má super nápady a navíc kvůli času je možný že budu potřebovat na chvilku náhradu. Kroužek se mi pořád moc líbí, i když na něj někteří kašlou, protože jsou tam stále ti co úkoly posílají a baví je to a já bych je nechtěla zklamat. Taky i když mi docházelo na mail jen šest emailů, pořád byly strašně dlouhé, plné obrázků a fotek. Počáteční nadšení mi stále zůstává.

  1. riki

    to by mě zůstalo taky

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)