24 hodin bez kouzel zde v hrádku

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Zdokumentovaný den bez kouzel mezi těmi, co kouzlí neustále

Kouzelníci říkají, že to nezvládnu. Já to ale zvládnu. Vím, že kdysi
jedna kouzelnice zkusila den v mudlovském světě, ale já to risknu
mezi všemi, co kouzlí. Vše mě bude jakoby přemlouvat ke kouzlení, ale
já to překonám! No, takže tady máme záznam.

0:00 -> Teď, právě teď, jsem přestala na celý den kouzlit. Právě
ležím ve své obvyklé, rádoby teploučké postýlce a zapisuji si
všechno, co dělám. Pst! Někdo jde do pokoje. Radši půjdu spát, abych
na svůj den bez kouzel, nebyla unavená.

5:36 -> Ach jo! Už nejsem unavená, ale nedokážu znova usnout. Tááák
moc se těším na den, až budu chodit po hrádku a bez hůlky. Už aby
se někdo vzbudil. No, možná bych mohla někoho vzbudit, ale zároveň
rychle utéct, aby se to nepoznalo. Tak jdu na to. Teď jen koho bych
mohla vzbudit? Už vím, v tuhle dobu bývají vedoucí obchodů za pultem
nebo v místnosti pracovníků, kde ještě tak nějak podřimují. Koho si
ale vybrat. No, tak třeba když je KKK tak super vtipné místo, co si
zavtipkovat? Super! Jdu vybafnout na Sasiko, Bellu nebo Mirandu,
podle toho, kdo tam bude.

5:48 -> Tak už jsem tu, je tu Bella, takže jdu na věc. Plížím se asi
30 cm nad podlahou až k pultu. Rozhlédnu se kolem sebe a hlasitě
zaskřehotám, jako nějaký vodník. Bella téměř vykřikne a nahlédne za
pult, ale já se schovala za krabice s bombami hnojůvkami. Bella se
snaží viníka, tedy mě, najít, ale když nikoho nevidí, tak si zase
sedne za pult a zavře oči. Já se mezitím vyplížím ven.

6:02 -> Jsem právě u hradní kuchyně a chystám se na Rosie, která už
tam je, vybafnout se slovy „budíčééék!!!“. Když mi přijde, že je ta
vhodná a správná chvíle, vletím do kuchyně a vykřiknu. Rosie se
trošičku, ale opravdu jen nepatrně, lekne a ptá se, co tam dělám tak
brzy. Řeknu, že mám hlad a že si jdu dát palačinku. Rosie mi ji
připraví a řekne, ať zas jdu. Když se za mnou zavřou dveře kuchyně,
hlasitě se začnu smát. Den bez kouzel je zatím super! Jdu si něco
koupit do KKK, den bez kouzel ano, takže i bez kouzelných věcí, což
znamená, že musím najít něco, co není kouzelné.

7:00 -> Konečně jsem našla něco, co není kouzelné. Velerachejtle!
Jsou super, tak je jdu vyzkoušet, ačkoliv tím zaručeně každého
vzbudím. No, to je vlastně můj cíl, ne?

7:15 -> Jsem v pytli! Hvězdička Wolfka mě slyšela, jak se směju v
kuchyni a teď mě pozoruje. Je vážně nenápadná, ale zahlédla jsem
její odraz v KKK. Takže teď musím rychle spustit rachejtle, aby mě
Hvězdička nestihla zastavit.

7:20 -> Chytli mě, ale stihla jsem to! Téměř všichni hradníci se
běželi na nádvoří podívat, kdo dělá ten rámus. Vedení řeklo, ať jsem
za pět minut v ředitelně.

7:25 -> Uf, stihla jsem to. Udýchaná si sednu na měkké křeslo a Any
Sargo začne mluvit. Ze začátku se mě ptala, proč jsem vstávala tak
příšerně brzo. Pověděla jsem jí o mém dni bez kouzel, Any se
pokusila o úsměv a vzápětí se zeptala, proč jsem řvala v kuchyni.
Vyprávěla jsem jí o mém žertíku a rovnou jsem napojila i na
ohňostroj. I když se celé vedení rozesmálo, tak mi řekli, abych to
už nedělala. Potom mě nechali jít a můj den bez kouzel mohl
pokračovat.

8:34 -> Tak, už jsem pryč. Teď si nejsem jistá, co bych mohla dělat.
Ale asi zajdu do Pamětní síně, prohlídnout si všechny ty památky a
podobně.

8:45 -> Týjo, z ředitelny je do Pamětní síně cesta fakt dlouhá! Brr.
Tady je kosa a to mám dost smůlu, jak jsem slíbila, dnešek je pro mě
naprosto nekouzelný. Takže si musím dojít až na naši kolejní ložnici
pro svetr, protože si ho přičarovat nemůžu. Fakt se netěším, až zas
budu muset přes pohyblivé schodiště.

9:00 -> No to je pech! Nastoupila jsem na špatný schody a jedu
směrem k redakci Slídivého kukátka. Když už se schody přesunou,
musím čekat, až se zase vrátí.
Nejhorší je, že z redakce Slídivého kukátka nejsou schody, který by
se mohli otočit přímo k naší koleji, do Havraspáru. Takže jsem
musela zpět k síni, počkat na další schody, které teprve jely k naší
koleji.

9:49 -> Už jsem konečně zpátky na koleji. Už jsem našla i svůj
svetr, ale pro jistotu jsem si vzala i batůžek, protože na tu zimu
by to nemuselo stačit. Jídlo u sebe teď bohužel nemám, takže se
musím cestou stavit v kuchyni. Do batohu jsem si vzala ještě bundu,
rukavice, zápisník a propisku a teď se jdu stavit akorát pro pití a
jídlo. Zatím nevím, co si vezmu, ale vypadá to na bublinkovou vodu s
citronovou příchutí a k tomu bagetu. Tak už abych vyrazila, protože
chci být v Pamětní síni do jedenácti, abych stihla dodělat úkol do
astronomie. Potřebuji akorát dopsat, co obdivuji na Jupiteru, takže
den bez kouzel to nijak nemůže poškodit.

10:01 -> Už jsem v kuchyni a jdu si pro jídlo. Čauky! Potřebuji
bublinkovou vodu s citronovou příchutí a ještě bagetu, díky moc.
Když dostanu jídlo, rychle ho dám do „ruksaku“, jak říkává moje
babička a utíkám ke schodům.

10:22 -> No jupí. Už jsem konečně v Pamětní síni. To je zajímavé,
Xeron Werington býval kdysi dávno prefektem ze Zmijozelu, ale na
hrádek už dávno nechodí a není už ani v kartotéce odhlášených
registrací. Tady je to fakt super! Ty plakety a údaje, páni. To
muselo dát dost práce.

Ale už mám vše pročtené, tak bych se mohla zajít podívat, jestli už
mi vyřídili nějakou objednávku v obchůdcích.

11:00 -> No to byla taky náročná cesta. Asi bych mohla být hradní
„cestovatel“. V obchůdcích žádné novinky, já už nevím, co dělat.
Aha, ten úkol do Astronomie! Tak já jdu.

12:58 -> Tak to bylo těžký. Už to ale mám a zbývá mi 11 hodin. Je
to trochu nuda, tak se jdu podívat, co je nové v kroužku Kouzelná
móda.

13:17 -> Tak jsem tu, ale nudu to neřeší. Takže můžu jít do
knihovny, to je pořád cestování po schodech.

13:45 -> Knihovna, to je něco super! Znám teď tolik nových věcí. No bájo fakt, musíte sem přijít!

14:30 -> Jdu se podívat do Velké síně, co se tu děje.

15:00 -> Cesta byla dost náročná, ale jsem tu. Týjo! Hay lin má teda trest! Chudák, ale zároveň si za to sama může. Podle mě je to spravedlivé, ne? Nová soutěž sudoku, asi to zkusím, ale jdu se podívat do ředitelny, pochytit všechny žádosti a pikantní dotazy nebo drby.

15:45 -> Už nikdy nechci jít po pohyblivých schodech, ale to je jedno. Je tu děsně moc žádostí o kroužky, nechápu proč, když už mají funkci nebo nutně nějakou chtějí. Nemluvím ale o NIKOM konkrétním.

16:30 -> Už je to bez kouzel nuda, tak nevím co dělat, ale asi se jdu podívat na testrálí pastvinu (Hradní prostory - Hřiště a sovinec).

19:00 -> Testrálové jsou moc milí. Ano, já je vidím, protože jsem viděla zemřít babičku, ačkoliv mi byly necelé dva roky, tak si na to nevzpomínám, ale to je dobře.

22:58 -> Asi bych měla jít spát, ale každopádně vím, že dnešek byl můj první a nejspíš i poslední DEN BEZ KOUZEL.

Luccy, Havraspár

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)