Letaxová síť pod lupou

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Všichni známe Letaxovou síť, kde je spousta obchodů, ale já jsem pro vás prošmejdila obchody, abyste věděli, co se v každém obchůdku děje. Zde jsou mé záznamy.

Děravý kotel - Do místnosti Private jsem se sice nedostala, ale naštěstí pro vás vím vše o ostatních místnostech Děravého kotle. Začneme u baru, kde není nikdy prázdno. Také jsem speciálně spočítala, co si kouzelníci nejraději objednávají. Došla jsem k tomu, že nejoblíbenější je starý dobrý Máslový ležák a také Brumbálovy půlměsíce jsou velice oblíbené. Také jsem si všimla, že bar má hodně stálých zákazníků, a také že téměř každý, kdo bar navštíví, zanechá patrné „dýško“. Zahradní posezení sice tak slavné není, ale pro příjemný odpočinek je báječný. Kouzelníci si zde objednávají spíše lehká jídla. Ve všech třech pokojích bývá též narváno. Není se čemu divit. Vždyť známý Děravý kotel má každý rád!

Hábity pro každou příležitost
Knihy všeho druhu - Krucálky a kaňoury
Prvotřídní potřeby pro famfrpál
Téměř vždy zde zastihnete nějakého toho hráče famfrpálu, nebo někoho, kdo se rád učí. Já upřímně, i když jsem zde ještě nenakupovala, si myslím, že bychom se zde na hrádku bez tohoto obchodu neobešli, protože i já tam budu muset brzy zajít, potřebuji totiž nový hábit. Kdyby zde tenhle obchod nebyl, tak bych vážně nevěděla, co mám dělat. Zjistila jsem, že zde nikdo na galeonech nešetří, ale ani se nedivím. Kouzelnice v oddělení Hábity pro každou příležitost většinou nakupují dlouhé šaty anebo slavnostní hábity, však proč taky ne. Když chceme, můžeme být elegantní. Kouzelníci mají zase v oblibě normální hábity, ale slavnostní mají také rádi. V Krucánkách a kaňourech všichni utratí většinou kolem čtyřiceti galeonů! Sice zde není tak vysoká návštěvnost jako v hábitech, ale úspěch to je. No a nakonec Prvotřídní potřeby pro famfrpál, kde se nákupy pohybují kolem 890 galeonů! Alespoň zde máme jistotu, že to stojí za to. Kdo by přeci jinak utrácel takovou hromadu peněz?!

Ollivanderovy hůlky - příčná ulice - výrobci hůlek od roku 382 před Kristem
No tak to je jiná. Zde se zastavil snad každý Bradavický student, protože bez hůlky bychom se neobešli. Takže je jasné, že zde je návštěvnost a úspěch maximální! No, nebýt tohoto místa, nebyli bychom s kouzlením tak daleko. Jinak podle mých poznatků to vypadá, že kouzelníci bývají často spokojeni s hůlkou, která si je vybrala.

Kratochvilné kouzelnické kejkle - příčná ulice 93
Legrace a vtípky. Těmito dvěma slovy se dá popsat obchod KKK. Já jsem tam byla pro věcičky, abych provedla kamarádce úžasný žert. Povedl se! Takže já osobně mohu říci, že na KKK je prostě spolehnutí. Sasiko, Bella a Miranda se o svůj obchůdek umí starat a zákazníci odchází jedině spokojení. Nevím, co víc říci k tomuto veselému místu.

Medový ráj a Zmrzlinářství
Sladké místo, řekla bych nejsladší v celých Bradavicích! Jak máme rádi takové ty super blbůstky, jako jsou například křehká lízátka s cukrovou polevou, a když je můžeme mít, jsme málem jako malé děti. Je to naše oblíbené zmrzlinářství, i když má třeba Medový ráj o chlup větší návštěvnost. Medový ráj a zmrzlinářství, to prostě nikdy nezklame!

Veselý zvěřinec - příčná ulice č. 13 a čtvrt
Doslova veselý! Malé potěšení (i když občas naopak veliké) jako jsou zvířátka, to je fajn. Proto máme všichni náš veselý zvěřinec tak rádi. Nechápu, k čemu tam mají místnost stížnosti, aby si mohli stěžovat ostatní, na něco, co ani není? Vždyť není třeba nic měnit. Měli by být vděční, že místo soukromí a využití té místnosti pro pracovníky, vám přenechali prostor pro nespokojené zákazníky. Našla jsem tam i návrhy a pochvaly, což je ale také milé.

No, jelikož článek je dost dlouhý, tak pro vás prozkoumám ostatní obchody příště. Mějte se!

Vaše Luccy z Havraspáru

2 komentářů:

  1. riki

    a co Vnp?

  1. Anonymní

    Mě by se líbilo, kdyby ses rozepsala víc o vnitřku obchodu. Něco, co se v něm děje a tak.
    Bella

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)