Přiznání k mulťáctví

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Jak už možná většina z vás ví, nedávno jsem se přiznala k mulťáctví, asi před dvěma nebo třemi lety jsem zde byla za Lulu. Nejspíš teď nechápavě a s menším pohrdáním čtete dál a honí se vám hlavou spousta otázek, tak se vám je pokusím objasnit.

Proč to udělala?

Jak již bylo řečeno, kdysi jsem byla Lulu, kterou většina z vás znala a byla jsem z Mrzimoru. Později jsem založila nový účet jen tak z nudy, už jsem byla vyloučená, ale Ginnny mi dala novou šanci, tak jsem studovala dál. Dokonce jsem založila i obchod VNP, který teď všichni znáte, kdysi jsem tam pracovala ještě s Thalií. Když jsem se dostala do druhého ročníku, už moji kamarádi na hrad nechodili (vlastně kamarád) a já se na to taky vykašlala. Asi po dvou letech jsem se chtěla vrátit, ale ve VNP už jsou teďka úplně jiní kouzelníci. Já byla málem vyloučena a má pověst nebyla nejkrásnější, a když jsem koukala do seznamu odhlášených registrací, nevím zda jsem nějaké body neměla, ale nejsem si ani stoprocentně jistá, že jsem jako Lulu složila postupové zkoušky.

Proč se přiznala?

Protože už to věděla Any Sargo i Ally Owens Snape a jako Lulu mne také znaly, ale nejen ony, spousta lidí vědělo, kdo jsem. Já jsem nechtěla lhát, tak jsem se přiznala. Snažila jsem se napravit chyby, jaké Lulu udělala a splnit své některé cíle (dostat se do topky, znovu pracovat ve svém bývalém obchodě, psát do Slídivého kukátka...). Kdysi ještě do Slídivého kukátka mohli psát jen redaktoři, Kukátko nebylo ještě tam, kde dnes a také to byla doba ještě před čtyřlístkem.

Ale vždyť ve VNP nepracuje!

Opravdu tam už nepracuji, protože když jsem se vrátila, VNP už bylo o něčem jiném, už to nebylo tak super, jako dřív. Teď tam nebylo týdne bez slev, navíc kdysi jsme měli spoustu zákazníků, ale teď tam bylo pusto. Chvíli jsem tam pracovala, ale se smutkem odešla, protože riki se stala vedoucí a nic se stejně nezlepšilo. Proto také posílám návrhy na nové obchody. Nyní pracuji s Fabulus Girl a Any Sargo ve zvěřinci, což je super, protože tak vysoko jsem se jako Lulu nedostala.

Snažím se být aktivnější a podílet se na všem v hrádku. Už jsem si založila i kroužek a Any s Ditkou se rozhodly Lulu považovat za historii. Děkuju za pochopení

Luccy z Havraspáru

1 komentářů:

  1. riki

    Zajímavý článek a co se týče VNP ted už víš že pořádáme jen jednu slevu za měsíc a snad ti nevadí že jsem vybrala Katku a ty seš jen drobná výpomoc

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)