Hay Lin: "Teďka toho moc lituji"

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Setkala jsem se před pár dny s Hay Lin. Doufám, že školní řád neporušuje schválně a tak jsem se rozhodla, že s ní udělám rozhovor a zjistím, co je na tom všem pravdy.

Co tě vlastně donutilo úplně poprvé porušit školní řád? Bylo to úmyslné, anebo ti to jen ulítlo?
Byla jsem hodně naštvaná, že nemůžu do školy. A prostě, když jsem naštvaná, tak nejprve jednám a potom přemýšlím.

Baví tě hrádek? Je tu totiž taková teorie u několika studentů, že školní řád porušuješ úmyslně, aby ses dostala z hradu pryč a byla jsi vyloučena.
Tato teorie je nepravdivá… Hrádek mě baví a ráda jsem v něm, i když to naši neradi viděj…

Moje rodiče ani nevědí, co hrádek je, ale teď zpátky k rozhovoru. Vyhýbají se ti lidi na hrádku, nebo s tebou soucítí?
Teďka, když jsem dostala další trest, tak v debatní místnosti se rozjel pořádnej hovor… Se tam klidně podívej – bylo to 21.2.

Na vývěsce je napsáno, že jsi mluvila sprostě. Nadávala jsi někomu, nebo to bylo něco v tom smyslu: můj brácha mě se**?
Ne, to jsem byla naštvaná na něco a teďka toho moc lituji...

Na co jsi byla naštvaná?
Na to, že nemůžu do školy a na skauta… škola je teďka pro mě hodně složitá...

Na vývěsce také padla zmínka o kletbě Avada Kedavra. Na koho jsi ji seslala?
Ani nevím, bylo to bez rozmýšlení.

Máš na hrádku kámoše, se kterými se normálně nemůžeš setkat, a kvůli mlčenlivosti si s nima nemůžeš pokecat?
Jo, zmijozelské studenty a studentky, a navíc jsem se něco chtěla zeptat Cho… mojí ředitelky.

Cho se můžeš zeptat přes sovku. Trest se vztahuje pouze na hradní místnosti. Jo a děkuji ti za rozhovor. Ahoj.
Ahoj.

Tak, prokázala se má teorie, že Hay Lin není zlá, jen smutná. Bylo by hezké, kdybyste se do Hay Lin tolik nenaváželi v místnosti Debatní stůl a třeba jí zkusili propříště pomoci překonat smutek, jako správný kamarád nebo kamarádka. Lidé by si měli navzájem pomáhat.

riki, Mrzimor


10 komentářů:

  1. Wolfka

    Hay Lin poslala postupně hned několik verzí školního trestu - v některých věcech si naprosto protiřečila...

    A jen tak pro představu - lítost možná cítí (to nemůžu posoudit), ale sama píše, že když se jí něco nedaří, používá prostě zakázaný kletby a pak se je snaží obhájit tím, že jí kdysi taky někdo ublížil, takže je snad pochopitelný, že ona ubližuje (používá opakovaně smrtící kletbu) ostatním. A že tím, že použití kletby přizná, nemusí pak cítit vinu. (Dle mýho soudu je logika "no co, zabila jsem člověka, ale přiznám se, takže mě za to nikdo nemůže soudit" naprosto scestná!)
    Sice doufá, že kletbu už nikdy nepoužije, ale druhou větou dodává, že v naštvání to prostě bude zas.

    Sečteno a podtrženo - hrádek nepotřebuje lidi, kteří ví, že v budoucnu budou s největší pravděpodobností v jeho chodbách vraždit znova. Proto zůstane Hay Lin vyloučena. Je to z důvodu bezpečnosti všech hradníků.

  1. riki

    Když o tom tak přemýšlím asi máš pravdu :-(

  1. Anonymní

    Ty Wolfi umíš trefit do černého...A nejvíc bolestného místa...

  1. riki

    to teda že by se pod tím anonymem skrývala samotná hay lin?

  1. Anonymní

    Jak asi když je vyloučená???

  1. Allynka

    Lidičky, podepisujte se, prosím. Na stránky Slídivého kukátka se mohou dostat i ti, kteří nejsou v hrádku. Je to běžně dostupná stránka na internetu.

  1. Anonymní

    Jo ale jak???

  1. Stačí napsat své jméno

    Na tom není nic těžkého...

    Allynka

  1. riki

    Tak že si napíšeš do vyhledávače slídivé kukátko a můžeš si sem vlézt.

  1. Anonymní

    Ten komentář od Wolfky byl fakt hnusný.Já vím,že udělala něco špatně...ale pořád lidé můžou být tolerantnější...

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)