Chvíle s Harrym Potterem - vyhodnocení

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Milí čtenáři,

v minulém čísle jsme vyhlásili soutěž, abyste nám napsali o svém oblíbeném díle ze série knih o Harry Potterovi, či své oblíbené postavě z těchto příběhů.
Se zarmoucením musíme oznámit, že nám přišel jediný příspěvek. Diggy Mourovatá si za něj vysloužila 20 bodů a příspěvek otiskujeme. Doufáme, že příště se vás zapojí více.
Vaše redakce


Když jsem měla odpovědět na otázku: „Jaký je tvůj oblíbený díl Harryho Pottera?“ měla jsem jasno. Určitě mě oslovil díl první. Jak knížka, tak film jsou úžasné. Překvapovala mě každá další přečtená stránka a ve filmu každá shlédnutá minuta. Nebudu tady srovnávat film s knihou, protože každé je o něčem jiném.

Nejvíce mě zaujaly Bradavice, tato škola byla tak promyšlená. Jezdící schody a mluvící obrazy byly úžasné. Každá vyučovací hodina byla tak specifická. Kouzelné formule s profesorem Kratiknotem, nebo lektvary se Snapem. V prvním dílu jsem se opravdu nejvíce bavila. První hodina famfrpálu se slečnou Hoochovou, kdy se učili létat i přeměňování s McGonagalovou byly velmi promyšlené.

A nejoblíbenější postava? Všichni ze slavné trojky jsou super a každý jiným způsobem. Harry je temperamentní kluk, kterému nechybí odvaha. Ron je asi nejzábavnější z celé ságy knih a Hermiona je inteligentní slečna s charakterem. Opravdu se nemůžu rozhodnout, která z postav by mi byla nejsympatičtější.

Tuto knihu můžu číst pořád dokola. Film jsem viděla už tolikrát, že ho znám zpaměti a mohla bych v něm hrát.

Diggy Mourovatá, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)