(ne)Láska

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Co že to vlastně je láska? Pro někoho je to cit, který mu našel přítele. Pocit, který je velmi lehký, nesmíte ho chytit moc pevně, jinak ho rozdrtíte, ale ani lehce, jinak by uletěl. Pro některé je to zase bolest a trápení.

Vezměte si taky, k čemu vlastně láska je. Máte někoho rádi, ten však začne mít rád někoho jiného a vy máte zlomené srdce. V lepším případě se vezmete a budete se mít navždy rádi. V jiném případě uvidíte, jak všichni kolem vás lásku mají a vy nic. Pak se jen trápíte, lásku hledáte, ale Amorův šíp vás netrefí.

Přiznám se, že já jsem ten poslední příklad. O mě žádný kluk pohledem nezastaví. Moje kámošky kluky mají a já nic. Dlouho jsem se díky tomu trápila a pak jsem zjistila, že to je velmi zbytečný. Mně se třeba někdo líbí a bojím se mu to říct, jenže stejně je na tom i druhá strana. To pravidlo, že první musí přijít kluk, je dávno ta tam. Tak to prostě zkuste. Buď vám řekne, že ano, nebo ne. Když řekne ne, tak si z toho nic nedělejte, budete moc hledat dál. Kdežto kdybyste se nezeptali, tak byste měli oči pro něho pořád a zbytečně. Kdyby řekl ano, tak není co dodat, jen to, že kdybyste čekali, tak si pak budete říkat, proč jsem se nezeptal dřív.

Takže se vždy hned zeptejte, pokud máte nějaký objev. Pokud žádný nemáte, tak prostě čekejte, on se někdo najde.

Fabulus Girl, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)