Fabulus Girl a její kroužek

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Jistě všichni znáte kroužek - Pro a proti, kdo mě přesvědčí? Nahlédla jsem do kroužku, shlédla práce a také jsem udělala rozhovor se samotnou Fabulus Girl. Prohlídla jsem si několik argumentů všech přihlášených, některé jsou opravdu moc zajímavé a občas dokonce s kapkou humoru. Moc pěkné práce podle mě mají třeba Tygříček a Rosie. Fabulus Girl založila opravdu úžasný kroužek a nyní se dozvíte, jak k němu přišla ale i mnohem víc.
Co tě vedlo k založení kroužku Pro a proti, kdo mě přesvědčí?

 No, původně jsem chtěla, aby mi moštoska schválila nový famfrpálový tým. Jenže mi vysvětlila, jak to chodí, a věděla jsem, že by to nebylo moudré, a tak mi řekla, ať si vymyslím nějaký kroužek. Chvíli jsem přemýšlela jaký a pak jsem si vzpomněla na jeden z táborů. Rozdělili nás na dva týmy a měli jsme přesvědčovat dotyčného o různých věcech, bavilo mě to a tak jsem se rozhodla i pro takovýto kroužek.

 Kolik lidí chodí zhruba do tvého kroužku ?

 Ditka říká, že je to druhý nejnavštěvovanější kroužek. Ze začátku jich bylo málo, ale postupem času se to chytlo a bylo jich tam kolem třiceti. 6. února jsem udělala čistku, platí totiž pravidlo, že pokud se někdo třikrát neukáže, nebudu s ním už počítat a teď je tam jen 10 lidí a dvěma hrozí také odchod.

Kdo má zajímavější příspěvky? Fénixové nebo Zmířáčkové?

Zajímavější? Nemůžu přesně říct, že ti mají zajímavější než oni, každý má nějaké. Velmi se mi líbí argumenty, které podává Lana Carter a Kleopatra Makedonská, ale ostatní si je zase umí lépe obhájit. Každému jde něco. Dohromady tvoří silné týmy.

Jak tě napadla jména týmů?

Ani si už nepamatuji. Vím jen, že ten den ve zvěřinci někdo zmínil fénixe a tak jsem měla Fénixe. Už zbývalo jen druhé jméno, věděla jsem, že to bude muset být modrá barva, protože ji mám ráda a v tom jsme brali zmíráčky v POKT a na světě bylo druhé jméno.

Chtěla jsi někdy založit ještě jiný kroužek, než je Pro a proti, kdo mě přesvědčí?

Ne, nechtěla, protože stačí jeden, vedu ho dobře, a kdyby byli dva, tak bych se jim moc dobře nevěnovala a navíc tím dostávají možnost jiní, aby svoje měli vlastní.

Jak dlouho vyučuješ tvůj kroužek, je to tvůj první?

Ano, je to můj první. Vedu ho, dalo by se říct, od začátku tohoto školního roku, přesněji od 15. září.


Toto byl rozhovor s Fabulus Girl, myslím, že má moc dobré odpovědi a kroužek skvěle vede. Historii kroužku Pro a proti, kdo mě přesvědčí? již znáte. Těším se na vás v příštím článku! Vaše Luccy

Luccy, Havraspár

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)