Vyhodnocení soutěže – „Co chybí?“

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Milí čtenáři,

v soutěži jste měli možnost napsat, co vám chybí ve vašem školním časopise. Soutěže se účastnila jen jedna čarodějka.

Autorkou soutěžního příspěvku je Dolores Fawkesová. Děkujeme jí za postřehy a zpracování. Náleží jí odměna 25 bodů.


PŘÍSPĚVEK DOLORES:

Ve Slídivém kukátku mi chybí:
1. SVĚT HARRYHO POTTERA
Abych to upřesnila, chybí mi v SK více věcí, co mají něco společného s osobami, věcmi atd. ve filmu, ale i knihách Harry Potter.
Chybí mi tam například zajímavosti o hercích, kteří hráli ve filmu Harry Potter, prostě nějaké drbíky o nich, nebo zajímavosti z natáčení a další spojitosti s tím.
Důvod:
Chtěla bych, aby se výše uvedené, více nacházelo v našem školním časopisu, protože mám moc ráda Harryho Pottera, knihy, ale i film. Miluju všechno, co je s tím spojené a zdá se mi, že tolik se toho v SK nenachází. Navíc jsem včera nakoukla do mudlovských časopisů a tam jsem našla mnoho drbíků o jejich hvězdách atd. Něco podobného bych se já ráda dozvídala v našem časopisu, o našich kouzelnických hvězdách a hercích.;-) Bylo by příjemné, kdybych nakoukla do SK, a on by byl přeplněný informacemi o Harry Potterovských postavách.:-D Například článek o Snapeíkovi se mi teď v SK moc líbil.:-))

 2. NOVINKY Z KOUZELNÉHO SVĚTA
Já vím, že je těžké psát články do SK a psát to, po čem žádám.:-D Líbilo by se mi ale také, kdyby v SK bylo více novinek z našeho světa. Kromě našich kouzelnických bytostí bych se také ráda dozvídala něco o tom, jaké koště bylo nedávno nalezeno, jaká kniha nebo časopis vyšel spojený s kouzelnickým světem a něco takového podobného.
Důvod:
Jelikož miluju náš kouzelnický svět, velmi ráda bych se dozvěděla, co třeba (i opravdu v reálném světě) si mohu zrovna koupit. Zajímám se totiž o různé rekvizity nebo věci spojené s kouzelnickým světem a tak bych byla ráda, kdybych se dozvěděla, co si můžu nového koupit.:-) Doplnila bych tak svojí sbírku kouzelnických věcí.:-D Nejraději bych měla všechno spojené s kouzelnickým světem a to nejlépe zadarmo.:-D Snad se dá najít pár věcí, které by se do SK daly na toto téma psát.:-)

3. ZÁBAVA
Líbilo by se mi, kdyby v SK bylo více věcí pro zábavu, jako jsou soutěže, nebo spíše křížovky o odměnu, nebo více anket.
Důvod:
Ráda se totiž takto pobavím. Také ráda řeknu své názory do ankety a zajímá mne, co potom lidé zvolili nejvíce a co mají nejraději.
Baví mě luštění křížovek a prostě zábava. Navíc zábava mi aspoň odvede myšlenky jinam a to někdy potřebuju.:-D A procvičím tak aspoň mozkové závity. Ale po tomto bodě zas tolik nežádám, vždyť soutěží je mnoho v Alohomoře.:-)

4. OBRÁZKY
Ráda bych viděla v SK více obrázků nebo komiksů.
Důvod:
Je prostě pěkné, když si člověk čte nějaký článek a ten článek je doprovázen obrázky.
Člověk si tak více dokáže představit to, o čem je řeč. Navíc obrázky zpestří náš časopis. Vím, že v SK jsou, ale já bych jich tam chtěla víc.:-D Ale já toho chci.:-D Úplně nejšťastnější bych byla, kdyby tam na mě vykoukl obrázek Harryho Pottera, nebo všelijakých známých postav.:)

5. PŘÍBĚHY
Ráda bych viděla v SK víc obrázků od čtenářů nebo nejen nich.
Důvod:
Protože moc ráda čtu. Obzvlášť mě zajímají myšlenky ostatních a jakou mají fantazii. Je zajímavé se dozvědět, jaký příběh vymyslí. Navíc z toho příběhu pak lze více poznat danou osobu.:-D Ráda si přečtu jakýkoliv příběh, který někoho napadne. To mě moc baví.:-)

Snad to bude dostatečné.:-)

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)