Protivná Any, ironie a sobectví

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Dne 1. 1. 2012 se na Hrádku stala děsivá událost. Úmrtí. Tragické. Nepředpokládané. Mnoha lidmi oplakávané. Alespoň já brečela!


A kdo že zemřel? No přeci Mé kouzelné Já. A jelikož jsem se rozhodla i nadále létat po Hradu, mohu vám nyní přivést exkluzivní reportáž o mně, se mnou a o sobě. Ano, slyšte, slyšte ironii. A kdo chce, může se zaposlouchat do tónů egoismu. Jak se panstvu líbí. 

Krásný sluneční den, Any. Jak si užíváš prvních dnů ve svém průsvitném hábitu?
Protivná Any: Děkuji za krásné přivítání. Takhle hezky mě ještě dnes nikdo nepozdravil. *pousměje se* Každopádně užívám. Člověk, ehm duch, nemusí řešit, že mu v hradní jídelně nedají najíst, může si létat skrz zdi, nikdo po něm nic nechce. Co víc si přát? A i když jsem původně nechtěla duchem být, jsem ráda, že neodpočívám v pokoji, a můžu pozorovat, co se nám na Hrádku děje.

Nechtěla jsi být duchem? Proč jím tedy nakonec jsi?
Protivná Any: Bez špetky studu můžu říct, že se bojím smrti. Jsem srab, a představa, že už se nebudu moct rozčilovat nad děním v Hradu, mi šla proti srsti. I když jsem o tom mnohokrát uvažovala. Občas je potřeba dát prostor někomu mladšímu, nové krvi. Proto jsem odešla z vedení, z postu ředitelky koleje, z profesorského křesla. Chtěla jsem si v poklidu dostárnout a odejít do věčných lovišť, světa pouhých srazů a skypedebat. Pak mi byla nabídnuta možnost, stát se duchem. Váhala jsem, ale rozhodla jsem se pro průsvitnou barvu. Sice mi v poslední chvíli dva lidé zhnusili hrádek natolik, že jsem opravdu chtěla odejít, ale hlas lidu, hrádku, rozhodl, a já jsem nakonec ráda, že mohu zůstat aspoň neakčně.

Spoustu lidí nelezlo na rozum, proč jsi najednou Protivná. Můžeš nám to objasnit?
Protivná Any: Tak první důvod byl můj vzor - Protiva. Úžasný poltergeist, který se po bitvě o Bradavice vypařil. A druhý, řekněme si upřímně, že ten, kdo tohle čte, mě už musí za protivnou mít. Sice jsem neuvěřitelně krásná, chytrá, geniální, to je v rodině, ale občas se projevuje má zmijozelská část, která vydá protivnosti za tisíce.

Jak hodláš na Hrádku nyní přebývat? Můžeme tě tam vidět?
Protivná Any: Rozhodně mě nyní nehledejte na Hrádku denně. Když se tam výjimečně jednou za měsíc podívám, tak poškádlím nějakého toho hradníka, ale nehodlám se mu věnovat tak, jako dříve. Mám spoustu práce v kobkách, které teď obývám. Navíc za mnou čím dál více dolézají škrkny z mudlovského světa a křičí na mě: „Vyřeš mě! Máš tu práci!“. Ráda občas přispěju do Kukátka, možná vyhlásím nějakou tu soutěž, záleží ale hlavně na chuti a na času. Říká se, že duchové mají spoustu času, ale já bych potřebovala bublinu časoprostoru ještě nafouknout.

A poslední otázka, o které měl být původně celý tento článek. *provinile mrkne na hodinky* Jak jsi umřela?
Protivná Any: *zašklebí se sama na sebe* Kdybych byla Ufňukaná Uršula, už bych si utíkala pryč pod náporem mého fňukání. Já jsem ale na svou smrt pyšná, jen se obávám, že neřekne nic tomu, kdo nečetl můj seminář na téma Vznešený rod Changů, nebo jak přesně se to jmenovalo. Tak se tak stalo, že jsem narazila na další památku na syna Roweny a Salazara, po kterém se já a má matička Cho Changová jmenujeme, jenže, než se stihla projevit má chytrá havraspárská část, už se z knihy řinulo stádo muchlorohých chropotalů a ty mě omylem ušlapali k smrti. Škoda, že jsem po smrti, jinak bych slavné havraspárkyni, Luně Láskorádové, ráda dosvědčila existenci chropotalů. Z toho plyne ponaučení: „Nehraj si se starými věcmi“ a „Vždycky věř havraspárským“.

Díky za tvůj ctěný čas i za odpovědi.
Protivná Any: Taky děkuji. Bylo by trapné, kdybych musela psát sama článek o sobě a mém úmrtí. 

Protivná Any a její druhé já

4 komentářů:

  1. Anonymní

    Any, ty jsi magor :D :D...Ale už dlouho jsem se tak nesmála, to je fakt...skromnost z tohoto článku přímo tryská :D...

    Ell

  1. Any

    Ehm, díky, no :D

  1. Anonymní

    Páni, moc hezký článek :-) A jak je to nebelvírsky skromné! =D

    Klea

  1. Any

    Tssse, tak teď jsem uražená na nejvyšší úrovni! Ják nebelvírsky? Skromné to je havraspársky, a pokud by tam snad někde byla nějaká neskromnost, tak jedině Zmijozel! :D

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)