Mudlovská kouzelná kostka

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Na začátku tohoto roku jsem se setkala s mudlovským zajímavým vynálezem, který představuje zábavu klidně i na několik hodin – magnetickou kostku NeoCube.





Magnetická kostka se skládá z malých neodymových kuliček, které jsou k sobě přitahovány magnetickou silou. Její název je odvozen od dvou anglických slov: Cube – kostka; Neo – část slova „neodymové“.




Když se mi poprvé dostala do ruky, překvapilo mě, že u sebe drží opravdu silně. Nejprve jsem byla trochu opatrnější, protože jsem neměla zájem, aby se mi někde kuličky zakutálely – v jedné sadě jich najdete 216; jsou poměrně malé (nejčastěji 5 mm). Má obava byla neopodstatněná.









Magnetické kuličky lze skládat do rozmanitých tvarů, stačí si jen na netu najít patřičné návody. Na některé tvary přijdete jistě sami. Já jsem si ze začátku hrála jen tak, bez návodů. Můžete popustit uzdu své fantazie a představivosti. Z jedné sady se dá vytvořit velmi mnoho objektů. Nemusíte však zůstávat jen u toho.








Pokud máte možnost, můžete si zkusit práci s více sadami. To už je lepší, abyste si našli návody. Některé tvary jsou až neuvěřitelné. Čím víc kuliček, tím větší a složitější díla můžete vytvořit.







O této kostce se traduje, že je skvělý antistresový a relaxační prostředek. Osobně bych s tím souhlasila. Nejenže si můžete rozvíjet své manuální dovednosti a fantazii, cvičit jemnou motoriku, ale také se u toho dobře uvolníte. Jen bych upozornila, že je to docela návykové. Nečekala bych, že tato magnetická kostka upoutá mou pozornost na tak dlouho.




Cena jedné sady se pohybuje kolem 300 - 400 korun. Kuličky jsou velmi příjemné na dotek a kombinací, které z nich můžete vytvořit, je nespočet. Vřele doporučuju všem!




Ally Owens Snape

2 komentářů:

  1. Anonymní

    Nikdy jsem o tom neslyšela.. až pak od dvou šikovných čarodějek (Ally a Ari). Velmi mě to překvapilo a byla jsem moc zvědavá na jejich zdokumentovaná dílka :-). Přemýšlím, že si snad taky pořídím jednu sadu..
    Kleopatra Makedonská

  1. Any

    Ještě bych dala upozornění, hrozí unervování se k smrti :D Ale neocube je fáájn, hrozně to člověka chytne, a je pak děsně nervózní, když nemá něco v ruce :)

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)