Panika v koupelnách!

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Nemožné se stává možným, neuvěřitelnému začínáme věřit. Řekněte si dle svého nejčistšího a nejneposkvrněnějšího svědomí, jaké je dle vás nejbezpečnější místo na Hrádku? 


Určitě bude právě koupelna poměrně vysoko v žebříčku, i přes to, co nám z ní udělala Rowlingová, která tam vpustila ošklivého trolla, dala tam vstup do Tajemné komnaty, nechala tam prohánět malého baziliška, zavraždila tam Uršulu, nechala tam skoro vykrvácet Draca Malfoye a pár dalších nepodstatných věcí. Nehledě na to, co Rowlingová neřekla. I přes to vše se zdají koupelny a záchody bezpečné. Alespoň na Hrádku. Jéénže…



Čas od času jsem si i já prolétla v okolí koupelen nějakou tou stěnou, ovšem přímo do koupelny špehovat nechodím. Má duší přítelkyně, Ufňukaná Uršula, která navštěvuje koupelen spousty, mě jednou vyhledala se slzami v očích. Byla naprosto na dně, když jsem ji zase jednou potkala. Ne že by to byla změna stavu, ale než poslouchat to kvílení, radši jsem se zeptala, co se děje. Pochopila jsem něco o koupelně, a tak jsem se musela vydat na průzkum. Přeci jen, s kapkou hrdosti musím říct, že se stále cítím svěží a mladě, i přes svou tragickou smrt, a zvědavost ve mně hlodala.

Pak jsem jen vyděšeně a pobaveně zírala jako puk na Merlinovy trenky. Nebýt mrtvá, asi se z toho zcvoknu a zemřu panikou. Všude nastražené pasti, kvičící studenti a to nejlepší na konec, zuřící vedení, které přišlo dělat inspekci.
Každopádně, než začne nějaké to kárání, chtěla bych pochválit úžasnou hradní fantazii. Vždycky jsem věděla, že hradníci jsou něčím výjimeční, ale taková fantazie, domýšlivost, promyšlenost a vymýšlivost. Brilantní!
A teď už jdu kárat. Přeci jen, starší mají jít příkladem, a co teprve takové chodící mrtvoly, jako jsem já.

Drazí studenti, zamyslete se nad tím, zda nemůže mít vaše chování dopad na hradní život někoho jiného. V koupelně jsem potkala studentku, které tekl z čela pramínek krve. Spadla ze schodů do sprch, které nějaký chytrák něčím pomazal. A opravdu vám tak voní bomby hnojůvky, že je musíte házet všude? Já vám fandím, ale uvědomte si, kde jsou nějaké hranice. Myslete na ošetřovatelky, které vás musí poté opravovat a na Ufňukanou Uršulu, která mi teď kvílí v kobkách, kde jsem doteď měla samotu, klid, pohodu a párek.

Zmiňovala jsem se o hradní inspekci, která šla koupelnu prozkoumat. Vedení, konkrétně přítomná Arielka Snape, vypadala jako by měla v nejbližší době bouchnout. Na hlavě jí vyrašily dvě velké boule, které jsem po krátkém průzkumu označila jako vytřeštěné oči. Stejně tak zíralo i několik členů profesorského sboru. Jak se mi podařilo zjistit, studentské koupelny jsou žhavým tématem naší ředitelny. O něco déle, když profesorka Arielka kvapně odkvačila, jsme si mohli prohlédnout zprávu na Hradní vývěsce.



A opravdu. O chvíli později nepořádek z koupelny zmizel a vystřídal ho krásný klid a mír. Na jak dlouho, toť otázka.

Chtěla bych se s vámi podělit o pár skvostů, které jsem v koupelně zahlédla. Řekněme si rovnou, že to jsou ty nejgeniálnější, nejchytřejší a nejvíc nápadité příspěvky do naší bezpečné koupelny.

Takto to asi začalo:
*přiběhne sem a začaruje jednu sprchu, aby vybuchla* Začala válka mezi dívčími a chlapeckými sprchami! A tisíce bojovníků v ní najdou smrt! *vyvěsí tento papírek na dveře a odplíží se*

A pak to vypuklo:
*anebo ne udělá výjimku, proklouzne pod neviditelným pláštěm do sprch a hodí klukům před všechny sprchy přenosnou bažinu a začaruje jim kohoutky, aby jim z nich tekla jenom studená, která by byla růžová a obarvila jim vlasy. Nad dveře jim zavěsí nesmytelný pudr a do sprch nastraží bomby hnojůvky*

Ovšem to nejzákeřnější, nejgeniálnější a nejnebezpečnější teprve mělo přijít! Ano, bojte se a žasněte!
*přijde naštvaný dá do sprch bomby hnojůvky do kazdé 10 zneviditelní je a pak učaruje kohoutky že bude téct strasně studená -25 stupnů pod 0*

Ano, jen tak nějaký kouzelník nesežene kohoutky, z kterých poteče led. Ovšem, jak jsem již řekla, naši hradníci jsou všemohoucí.



Nám zbývá jen politovat vedení, které má nyní v ředitelně nejen ropovod, ale už i baziliška (jak se to vejde do masožravky, nevím, nevím). Přejte našim šéfům a kolejním ředitelům pevné nervy a málo pohledů do jeho hadího obličejíka.
                                                                                                             
Protivná Any

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)