Já a hrádek

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Na hrádku jsem si našla nový domov. Nastoupila jsem na něj 28. 8. 2011, v den kdy už jsem přečetla všechny knížky HP (Harry Potter) a tak jsem znuděně hledala po internetu nějakou hru o něm. Na počítači a na internetu jsem nebyla vůbec závislá, naopak mi přišel úplně nudný. Pak jsem ale našla Hrádek.

Ze začátku na mě působil jako nudný blog, ale zkusila jsem si přečíst, co jsem mohla, a začalo mě to lákat i přesto, že jsem ještě nebyla zaregistrovaná. Když jsem věděla potřebné, nasadila jsem si Moudrý klobouk na hlavu.

Už jsem si dělala na jiných stránkách testy, do které koleje bych patřila, a vždy mi vyšel Havraspár. Také že jsem do Havraspáru chtěla, ale stejně mi bylo jedno, kam se dostanu. A bum! Už jsem byla v Havraspáru. Byla jsem nadšená. Začala jsem si zjišťovat, kdy začne výuka, co a jak funguje a nacházela jsem první přátele.

Na koleji mi řekli, že hodně lidí se přihlásí a už se tam nikdy neobjeví a bála jsem se, že se to samé stane mně, ale nestalo. Pak jsem pozvala i další kamarádky na hrádek. Začala jsem kupovat hodně věcí v Letaxové síti, pak už jsem i chodila na všechny předměty, pak jsem začala vypracovávat semináře, potom i soutěže, a pak jsem si pořídila i spoustu vlastních zvířátek. Odesílala jsem spoustu konkurzů. Žádný mi zatím nevyšel, ale věřím, že když se nevzdám a budu je posílat i nadále, brzy mě stejně někam zvolí.
Od té doby se bez hrádku skoro neobejdu, je to něco jako můj druhý domov.

Adéla Sedláčková

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)