Moje prázdniny

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Své prázdniny jsem strávila mezi samými mudly na skautském táboře. Slídila jsem a čmuchala, abych pak něco přinesla do předmětu studium mudlů. Zvláštní bylo, že když chtěli vodu, museli k daleké pumpě s nádobami… místo kouzel na vodu, co používáme my. A taky se mi moc líbilo na pozdější dovolené, kde hráli míčové hry a vypouštěli lampiony - ani k tomu nepotřebovali levitační kouzlo.

Mezitím jsem strávila prázdniny i sama a tak si se svým koníkem užila zároveň i kouzlení a dostala svoji první hůlku. Byla jsem na sebe pyšná, protože i přes zlobu, která mne někdy zachvátila, jsem zachovala chladnou hlavu a neporušila Zákon o kouzlení před zraky mudlů. Spousty nepříjemných lidí jsem skásla kouzlem největším, a to úsměvem. Což se ode mne, jako od každého, očekává.

Naučila jsem se kouzla, jako jsou FLIPENDO A ALOHOMORA, která se mi v ohradě velice hodila.

Když si tak říkám, byly to kouzelné prázdniny i bez kouzel a proto se chci podělit i se Slídivým kukátkem.

A malá rada jako bonus: Nezkoušejte lektvary na druhých, nedopadne to dobře.

Ani můj experiment se solí a pivem můj mudlovský otec nechtěl pochopit. Ale naštěstí, zázraky se dějí.

tesinka99

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)