Hradní mulťáci, nekonečný kruh

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Na Hradě se často mluví o mulťácích, proto jsem se rozhodla vám mulťáky přiblížit z mého pohledu.

Mulťáci na Hrádku vždy byli, ať už v menším nebo větším měřítku. Jsou všude. Skoro na každé stránce se nějaký ten mulťák nalezne.

Kdo to ten mulťák je? Jeho označení se převzalo z mudlovského světa. Je to kouzelník, který
pod mnoholičným lektvarem leze na náš Hrádek. Má více identit. Nikoho takového samozřejmě nemůžeme na Hradě trpět, mulťáctví je proti školnímu řádu. To si však většina těchto lidí neuvědomuje. Proč si vlastně další účty zakládají? Na tuto otázku se mě ptala už spousta lidí, a já odpověď stále hledám. Tedy ten pádný důvod. Těch další je spousta:

Nemám hezké jméno.
Nejsem v Nebelvíru.
Kamarád je v jiné koleji.
Zapomněla jsem, že jsem se již registrovala.
Blablablabla…

Většinou je příčina stejná. Nekonečná lidská blbost a lenost.


Při nekončících dohadech s mulťáky jsem také párkrát narazila na dotaz, proč na Hrad druhé identity nevpustíme. Umíte si představit, jak by to vypadalo, kdyby každý mohl mít druhý účet? Mezikolejní hry by se mohly zrušit (no, ne že by jich nějak moc bylo), Hrádek by byl přeplněný, nevyznali bychom se, kdo je vlastně kdo, mulťáci by sbírali body pro své koleje dvojnásob, za jeden poupravený úkol a mohla bych pokračovat.

Nejvíce mě ale zaráží, kolik lidí touží po dvou účtech. Vždy se na hradním sovinci setkám s nějakým tím mulťákem. Ne s přiznáním, pouze chtějí změnit jméno, nebo vrátit na Hrad z odhlášených registrací. Ono ale pak už není nijak těžké mulťáka si odchytit.

Druhá šance

Od doby, co vládnu v hradním sovinci já, mulťáci s přiznáním dostávají druhou šanci. Pár (hlavně) starších hradníků mi to vyčítá, avšak já si myslím, že když se člověk sám přizná, měl by dostat další šanci. Jaký by byl život, kdybychom si druhé šance nedávali? Samozřejmě to není zadarmo. Krom toho, že se mu vrátí jedině úplně první účet, má i pár dalších překážek. To je ale pouze mezi vedením a mulťáky.

Zvláštní exo... případy

Normální mulťák má asi tak dvě, max. tři registrace. Ovšem v historii hradu je i pár případů, které v našich srdcích zůstanou asi navždy. Stále a stále nové registrace. Je přeci úplně normální, že se k nám domů vloupe kámoška z tábora a zaregistruje se asi desetkrát. Jo a má stejné jméno. To se přeci děje často, že? (Nééé, vůbec nenarážím na Hay Lin! )
Každá identita se zamotává do svých lží a poznat tyto případy je tedy vlastně jasné.

Celkově mulťáka poznat není zase tak těžké, i když i já občas pochybuji. Shoda může být pouze náhoda a já znepřístupním vstup do hradu někomu nevinnému. Porovnávat se potom musí opravdu skoro vše.

A tak mi jen zbývá popřát uvažujícím o mulťáctví dostatek rozumu.

Any S. Changová

2 komentářů:

  1. Corco

    Kdybyste se chtěli zbavit mulťáků, tak byste asi museli zavést přihlašování přes otisk prstu... :P

    Hay Lin by pak byla nucená najít dostatečný počet lidí, kteří by si nechali useknout jednu ruku... :D

  1. Any S. Changová

    Corco, to by byla diskriminace těch co jim chybí část těla (to by se líbilo Skoro bezhlavému Nickovi :D)... :D

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)