Problematika srážky vlaštovky s dortíkem

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , , ,

U nás v Nebelvíru máme různé zvyky. Nejznámější je asi kečup a polštářové bitvy, ale já bych vám teď chtěla popsat trochu jinou bitvu…

Onoho osudného večera si sylvians, Fab a několik dalších odpovídali na otázky v jedné naší místnosti a povídali si o zranění v ložnici. A tu se sylvians zeptala:

„Dneska jsem tu viděla někoho jménem Protiva, ale nemůžu ho najít v žádné koleji. Nevíte o tom náhodou něco?“
Někdo jí odpověděl, že vůbec netuší a ptal se dál a na její otázku odpověděla Fab s přídavkem:
„Syl já vím, ale nepovím“.
Potom ji Syl nazvala všeználkem.

V ložnici se mezitím bavila Fab se Samarkou a najednou se zeptala: „Kdo si to myslel, že vím všechno?“
„Já, proč?“ přiznala se vesele Syl. Odpověď nebyla překvapivá.
„Protože ti hodlám odporovat. Já nevím skoro nic“. Poté nenápadně přešla ke své posteli a do rozhovoru se vložila Sam, která poděkovala za předchozí radu a rozesmála Fab.
„Jo? Neříkala jsem, že víš úplně všechno, ale všechno ohledně hradu… komnata, Protiva,…. periodická soustava prvků…“  odporovala Syl, „no dobře, to jsem trochu odbočila“.

„Chceš ji vyjmenovat? A já nevím skoro nic,“ odpověděla s úsměvem Fab a sáhla po dortíku. „Jo, alespoň se něco přiučím,“ pořád stála za svým Syl a sáhla po vlaštovce k útoku a polštáři k obraně. Fab už ale nereagovala slovy a hodila po ní dortík tak rychle a náhle, že se Syl nestačila ubránit.

Ale než stačila nabrat další „munici“, Syl zahájila vlaštovkovou  palbu. Ale jedna vlaštovka pořád ležela na poličce. Je to ta nezničitelná, kterou doslala od Fab, která si také všimla, že se neúčastní boje.
„Jedno jsem ti o té vlaštovce neřekla,“ začala Fab a pořád házela dortíky.
„Tipuju,“ zamyslela se, „že proti tobě nepůsobí?? Chytej!“ dodala a hodila polštář na Fab. Po nárazu polštářem Fab spadla na něčí postel.  

„Není stavěná na bitvy,“ řekla, když se zvedla.
„To nevadí, moje zásoby jsou velké,“ dodala Syl a přitom koukala, jak ji málem trefil další dortík, ale zachránila ji vlaštovka, která spadla také na zem.
„No jo, my jsme vůbec taková kečupo-dorto-vlaštovko-polštářová kolej,“ řekla Fab a začala se smát.
„No, to máš pravdu“ potvrdila Syl a taky se začala smát.

Pak se spor o všeználka vyřešil kompromisem, zkoušela se dopravní vlaštovka a řešila se záhada kočičího písma…


Sylvians, Nebelvír

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)