Rozhovor o KKK a o Belle

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Připravila jsem si malý rozhovor o KKK a o Belle (vedoucí obchodu):


* Jak dlouho už si vedoucí KKK a jak dlouho pracuješ v KKK?
* Ahoj Riki. V KKK pracuji asi tak půl roku, ale je to plus mínus
takové dva měsíce. Vůbec si to nepamatuju. A vedoucí jsem asi tak
měsíc po nástupu do KKK, poté, co byly volby.


* Jak si spokojená s návštěvností KKK?
* S tou jsem docela spokojená. Určitě tam chodí víc lidí, než co
si pamatuji ze svých prvních toulek Hrádkem.


* Poslední dobou, co sleduji konkurzy, byl konkurz a pracovníci tam
tak dlouho nevydrželi, co si o tom myslíš? (Lucy atd.)
* Ano, někteří pracovníci brzy po svém příchodu zas odešli.
Nejspíš měli moc práce nebo jim vadili ostatní. Ale teď nemají
tolik věcí na starost a určitě se mají dobře.


* Hm… A jak si spokojená s pracovníky? Dokážeš je tu
zhodnotit?
* Všichni jsou skvělí. Nebudu je hodnotit nějak moc, ale určitě
už mi dokázali, že dokáží něco prodat.

* Prodat? To si myslela doslova?
* Že dokázali skvěle obsloužit nějakého hradníka, který se do obchodu
dostavil.

* Kdo v KKK oficiálně pracuje?
* Oficiálně jsou to ti, kteří jsou napsaní v obchodě a
neoficiálně jsi to ty.

* Stará se podle tebe Any o letax dobře?
* Jo, určitě.


* Vyrábí v KKK výrobky někdo jiný než jenom riki (já)?
* Ty jsi na to odborník, ale pokud má někdo nějaký nový a hezký, tak
se může do prodeje zařadit taky.


* Co si myslíš o tom, že VNP má podobné výrobky jako KKK?
* Já si myslím, že je na tom něco pravdy. Naštěstí chodí výrobky přes
Any, která je hlídá.

* Víš kdo založil KKK?
* To jsem tam já ještě nebyla, ale přede mnou tam pracovala Zuzabejda,
Bettinka Sweet a Nymfadera (později Casioppea).

* Takže nevíš? Abych se přiznala, ani já to nevím… ale teď něco
jiného, byla ti udělena, pokud si dobře pamatuji, stuha za to, že si vzorná
pracovnice letaxu, co ty na to?
* Z toho mám samozřejmě radost. Nevím, jestli jsem opravdu tak
vzorná, ale po tom nepátrám.

* Tak to je vše, ahoj a děkuji za rozhovor.
* Nemáš zač.


Snad se vám rozhovor líbil.

riki, Mrzimor

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)