Z deníku Corca Arty

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , , ,


Knížka je o medvídcích, mezi nimi je také medvídek Puntík. Chodil do
medvědí školy, bydlil v paneláku. Spolu se svým učitelem prožívali
veselý život. Knížka se mi líbila.


Pořád jsme v mé první třídě. I když téma knihy by se mi zamlouvalo i
dnes… V tomto zápisku jsem se nekompromisně vrhnul na dělení slov,
což bych dnes už nedělal. Místo "zarovnání do bloku" bych spíš použil
"zarovnání vlevo". Obrázek mi tentokrát nekreslila mamka, ani jsem si ho
zatím nekreslil sám, ale vystřihnul jsem si ho z nějakého časopisu. Je
vidět, že už tenkrát jsem měl dobrý vkus…

Napadlo mě, že bych třeba dával na střídačku zápis ze začátku mé
čtenářské kariéry a z konce. Abyste měli srovnání. Chcete?

A taky jsem si všiml, že mám ve čtenářském deníku Cho… ještě dávno
před Potterem!


Corco Arta, Havraspár

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)