Z deníku Corca Arty I.

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , , ,

Záznam z čtenářského deníku o knize "Cirkus u tří slunečnic". Nejspíš by to mělo
být správně U tří slunečnic, ale pro zachování autenticity jsem to
nechal v původní podobě.


Hodnotu příspěvku nehledejte v jeho obsáhlosti, jedná se o první třídu
základní školy. Zato je ale příspěvek doplněný hezkým obrázkem, který mi
do deníku nakreslila mamka.


Knížka vypráví o klaunu Silvestrovi, oslíku Hadriánovi, papoušku a
opičce. Silvestrův kluk Petr spolu se svými kamarády prožívali všelijaké
legrace. Knížka byla hezká.


Ze začátku deníku mi obrázky kreslila maminka. Nějakou dobu taky ještě
potrvá, než se propracuju k trochu ukecanějšímu stylu a budu schopen
vyjádřit i nějaký složitější názor.



Corco Arta, Havraspár

1 komentářů:

  1. Unknown

    To je moc hezké :)
    Vzpomněla jsem si na svůj Čtenářský deník, který jsem nikdy nedělala ráda, protože to bylo povinné. Neměla jsem ráda, to co se muselo (nejspíš mi to i zůstalo). Opsala jsem jen stručný obsah z desek a obkreslila obrázek :D Zajímalo by mě, jestli tohle ještě někdy je. Neviděla jsem to už u dětí prvního stupně. Dnes již nikd nečte :-( A když dostanou povinnou četbu, tak sáhnou po filmu, nebo si to zkopčej z netu. No, nechala jsem se nějak unést...

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)