Rozhovor s Toftym

Posted by Slídivé kukátko Štítky:

Je tady můj první rozhovor. Rozhodla jsem se vyzpovídat učitele kouzelných formulí a ředitele Zmijozelu, Toftyho. Doufám, že se vám bude líbit;-) .


Nepovinná otázka: Kolik ti je let?
Tofty: 22 :-)

2.otázka: Kdy jsi se dozvěděl o Harry Potteru a kdy jsi podlehl Pottermánii?
Tofty: Tak to je složitá otázka .... na hrádku jsem od roku 2006.... ,ale o HP jsem se dozvěděl už tak o tři čtyři roky dříve asi tak půl roku poté co jsem se dozvěděl o HP jsem propadl Pottermánii
ale je to odhad, po těch letech si to napamatuji přesně :-) .

Já: To není zas tak dlouho:-D .

Tofty: Mě to tak přijde :-D .

3.otázka: Byli z toho rodiče nadšení, když se dozvěděli o Hrádku nebo naopak?
Tofty: Vzhledem k tomu že já jsem z počátku jen psal úkoly a neúčastnil se třeba srazů, tak to bylo takové neutrální, ale na srazy mě mamka ze začátku pouštět nechtěla, ale pak se to zlomilo...

Já: Jo to znám:-D .

Tofty: Tím si prošla většina Hradníků :-) .

4.otázka: Do, které koleje jsi se chtěl při zařazování dostat? A jaká je tvoje oblíbená ve filmech HP?

Tofty: Do jakékoli jiné než do Zmijozelu :-D (kdybych se měl zařazovat dnes bylo by to obrácené :-) ) , ve filmu Nebelvír.

Já: Myslím, že skoro nikdo nechtěl do Zmijozelu. Ale tady na Hrádku jsou všechny koleje super;-) .

Tofty: To jo :-) , teď mi ale nejvíc přirostl k srdci Zmijozel
Takže bych se těžko smiřoval s tím, že v něm nejsem.

Já: To chápu:-D .

5.otázka: Jsi už absolventem, není ti líto, že se změnil počet ročníků a nemůžeš už studovat?

Tofty: Není, protože učivo nepřibylo, až na pár výjimek... navíc výklady si mohu jako absolvent prohlížet stále :-)
A co.jsem chtěl studovat už jsem ( s výjimkou run ) vystudoval.

6.otázka: A jaký máš oblíbený předmět/y?

Tofty: Kouzelné formule a přeměňování, Péči o kouzelné tvory , Obranu proti černé magii ( to jsou tři moje nejoblíbenější :-) .

Já: Dobrá volba.

7.otázka: Jak dlouho už vlastně Kouzelné formulky učíš? A jaká látka je ti nejbližší?

Tofty: Od roku 2008 , to se nedá říct většina výuky je mi dost blízká, ale pokud bych měl říct, které výklady mě bavily nejvíc tak asi velmi obtížná kouzla v 7 ročníku....

Já: To už je docela dlouho =-O .

8.otázka: Teď bych se chtěla zeptat jestli máš na Hrádku či v mudlosvětě nějaké zvíře?

Tofty: Ne. Kdysi jsem v mudlosvětě měl šneka a rybičky spolu se sestrou, ale to už je dávno .

Já: To je hezký. Rybičky jsou hezká a nenáročná zvířata. Ale šneka jsem nikdy neměla.

Tofty: To byl vodní šnek, to jsou zajímavá zvířata :-)

Já: To věřím;-) .

9.otázka: Ještě by mě zajímalo jestli se ti Hrádek líbí tak jak je nebo bys na něm něco změnil?

Tofty: Líbí, co bych změnil je především počet studentů, chtělo by to zvýšit jejich počet ... a po technické stránce dotáhnout pár věcí .
Já: Tak studenty by to chtělo, jejich počet se snížil:'( .

Tofty: Právě...

Já: Chtělo by to nějakou reklamu.

Tofty: jj

Děkuju ti moc za čas, který sis udělal, i když to bylo celkem narychlo.
Těším se na další rozhovor s nějakým hradníkem. Nebudu vám prozrazovat, kdo to bude(ani to ještě nevím:-D ).

Turkiš, Havraspár

3 komentářů:

  1. Anonymní

    Taky se těším na další rozhovor ;D
    Cornelie Katniss Mandy, Havraspár

  1. Anonymní

    To je suprový :D

    Kristin :)

  1. Anonymní

    Super

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)