KONÍČEK

Posted by Slídivé kukátko Štítky:

Jak už v minulém čísle psala Ally, každý máme nějakého koníčka,

ona sbírá pamatováčky, někdo hraje na kytaru, jiný sbírá plakáty oblíbených zpěváků… Koníčků je mnoho a máme na výběr z nekonečného množství návrhů… A já, se rozhodla pro takový netradiční hobbísek…

Já, nesmějte se mi!, sbírám mudlovské… panenky. Hrozně mě to baví a ani kvůli posměškům a nepochopení ostatních se toho nevzdám. Sice ségra mi pořád nadává, kolik sbírkou zabírám místa, ale i ji pohled na tu krásnou skříň, plnou odzdola až nahoru, těší! Mám panenky různých velikostí (největší měří 1.5 m - vyšší jsou pro mě figuríny), různé postavy (od obézní přes fit postavu po anorektičku), barvy pleti (od albínky po černošku - nejradši mám jen krásně lehce opálené), různých rolí (princezna, uklízečka, nevěsta, zvěrolékařka, žokejka…) a různého stáří - nejstarší je údajně z 19. století, ale nevím, zda to není podvrh… Tak dobrý "sběrač" nejsem.

Začala jsem s tím nedávno, takže úplně dokonalá nejsem a musím se ještě zlepšit,
abych dosáhla takové úrovně jako Ally.
Každá panenka má své jméno, šaty i botky a k tomu doplňky, které patří k jejímu povolání či roli.

Má nejoblíbenější je panenka z filmu, který možná znáte, možná ne - Barbie, princezna z ostrova, kterou jsem si pojmenovala Sally. Má všechno - krásnou postavu, tvář, stále, i když ji mám už pomalu dva roky, krásně zpívá, má věrné domácí mazlíčky, mývala, páva, lištičku a slona. Můžete se na ni kouknout.

Bohužel, některé dámy teď trpí alopecií - stářím jim vypadávají vlasy. Budu muset ještě přijít na to, jak tyto nedostatky staré kvality odstranit. Nemáte náhodou nějaký tip??

Skupina panenek, některé jsou těm mým docela podobné, ale já vlastní fotečky ještě nemám...

Možná si myslíte, že jsem prdlá - 15tiletá holka sbírající panenky! - ale víte co??
Mně je jedno, co si o mně myslíte, protože MĚ to baví a ne vás!

Pokud vás to zaujalo, zde je blog jedné sběratelky sice už se starším datem, ale má nááádhernou sbírku panenek!!
Určitě se koukněte!! http://barbie-yourcandy.blog.cz/rubrika/nase-sbirka
a dalších pár, které  jsou mi vzorem: http://nauriel.blog.cz/1010/pred-rokem-a-dnes
-a nauriel má na svém blogu v oblíbených spoustu dalších sběratelek, doporučuji vám kouknout se na caprionix, danielu, edin, ivančino tvoření a spoustu dalších, neboť o krásné nápady, doplňky a panenky zde vážně není nouze!!

A co vy?, Máte nějakého koníčka??
Tak sem napiště a pochlubte se!!


Anne Catherine Marťanka

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)