Druhačka

Posted by Slídivé kukátko Štítky:

Když mi sovou došlo vysvědčení, proletěla mnou panika. Co když budu muset opakovat? Co když budu zase prvňák? Ach jo, měla jsem si dát více záležet.


Pomalu jsem četla, až jsem se dostala k větě: BLAHOPŘEJEME k splnění podmínek pro postup do 2. ročníku. 
Zůstala jsem stát a pořád dokola jsem četla tuto větu. 

Pane bože, já jsem druhačka. 
Projelo mnou štěstí. Začala jsem se smát. Měla jsem příšerný výtlem. Tem mám vždy, když jsem z něčeho nadšená. A to jsem byla. 

S hlavou vztyčenou jsem procházela chodbami hrádku. Už jsem nebyla malá Vanessa z 1. ročníku. Ne, teď už jsem velká holka. 

V druhém ročníku se mi otevírá více možností a já je s potěšením uvítám. 
Jsem Vanessa Wolf, druhý ročník.  Miluji, jak to zní. 


Vanessa Wolf

0 komentářů:

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)