Změna je život a k hrádku patří

Posted by Slídivé kukátko Štítky: , ,

Na Hrádku se za poslední rok událo mnoho změn. Nebojte, nebudu je zde vypisovat. Rozhodla jsem se podívat do vzdálenější minulosti prostřednictvím obrázků a některé změny – které jsem zaznamenala - vám přímo ukázat. Rok 2009 versus 2012.


Slídivé kukátko

Jak jinak – začneme obrázkem redakce našeho školního časopisu. Nezměnilo se pouze obsazení redakčního týmu, ale také mail, na který můžete zasílat své příspěvky. Tři okénka s obrázky nahradila okénka dvě. Jedno, pracovna šéfredakce, zůstalo stejné a dochovalo se dodnes. Co si pamatuju, je tam už od roku 2007. Prostřední obrázek s knihou, kde jste si mohli stáhnout aktuální číslo SK, nahradil odkaz na náš školní časopis v podobě jeho znaku.




Mrzimor




Má domovská kolej Mrzimor. Obrázek uprostřed místnosti se často mění v závislosti na roční době, ale podívejte se pozorněji na nápis. Zde už je změna viditelná. Který se vám líbí více? Ten nahoře je původní, dole současný. Sama bych dala raději přednost nápisu původnímu. Co vy?




Ředitelna


Ředitelna stále slouží svému účelu. Pouze byl vyměněn kotlík s penězi, které jsou studentům k dispozici, a pověsil se nový portrét. Hodiny, které měřily čas pozpátku, vystřídala krvelačná masožravka. Texty zůstaly naprosto stejné.




Výuka




První zásadní změna při vchodu do učeben je vchod do seminářů, který tam přibyl v dubnu 2011. Slouží jako vstup do haly seminářů. Vytratila se čarodějnice na koštěti, která odkazovala na famfrpálové hřiště. Místo ní se objevila silueta jiné čarodějky.







Kabinety




 Zde je změna patrná na první pohled. Už zde nenajdete kolejní příslušnost jednotlivých profesorů, pouze jejich cedulky se jmény. Můžete porovnat, kdo učil v roce 2009 a kdo až nyní.







A mám tu pro vás dvě bonusovky:


Filchovy kobky

Tato místnost kdysi složila jako pro školní tresty. Potrestaný student se nedostal do své koleje, ale do kobek. Místnost se záhadně ztratila a nikdo momentálně neví, kde se nachází.

U sv. Munga

Pokud mi paměť slouží dobře, místo hrádku se objevila Nemocnice u sv. Munga 1. dubna roku 2010. Z hrádku zbyly jen koleje, kde jsme všichni byli pohromadě. Vše vidíte krásně na obrázku.


To by ode mne bylo vše. Snad se vám článek líbil. Pro mne to byla příjemná procházka, při které jsem si mohla zavzpomínat.

Ally Owens Snape

4 komentářů:

  1. Anonymní

    Myslím, že by nebylo šatné, aby se opět objevili Filchovy kobky(ty by se museli samzdřejmě najít, že) a nemocnice sv. Munga.

    Katka Weasleyová

  1. Any

    Mung byl super! Hlavně věštění z gumových medvídků :D

  1. Anonymní

    Věštění z gumových medvídků?!:DJo,a ty kobky by mohli udělat nové,když se ztratili..:P

    James Remus Johnson

  1. Lea

    Já chci taky kobky! :D. A nemocnici u svatého Munga ... A Hrádek jako zastara, takový jsem ho nezažila :D

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)