Test – Jaké kouzelnické zaměstnání vás čeká?

Posted by Slídivé kukátko Štítky: ,

Připravila jsem si pro Vás test. Podle něj zjistíte, jaké kouzelnické zaměstnání budete mít, nebo když už kouzelnickou práci máte, na jaké kouzelnické zaměstnání se aspoň hodíte. Budete vyhledávaným bystrozorem, šéfredaktorem Denního Věštce, ministrem kouzel, pracovníkem v nemocnici sv. Munga, pracovníkem v obchodě, např. Ollivanderovy hůlky, pracovníkem v Děravém kotli anebo budete zaujímat důležitou pozici hlídače v Azkabanu? To zjistíte z tohoto testu, tak neváhejte a udělejte si ho. Já si vždycky přála být bystrozorkou, ale v tomto testu mi to nevyšlo.

Na otázky v testu odpovídejte pravdivě, nechcete přeci, aby vám vyšla lež. U každé otázky jsou body, které k té otázce patří.
Když si vyberete odpověď na jednu otázku, koukněte se, kolik je u ní bodů a takto si postupně sčítejte body. Podle výsledného počtu bodů zjistíte výsledek. Pokud vám vyjde víc možností, máte předpoklady na více zaměstnání.

Když budete chtít, můžete mi vaše odpovědi na otázky a váš výsledek poslat na můj email bariknov@seznam.cz.
Není to povinné, je to na vás,jestli mi to pošlete nebo ne. Ale moc by mě zajímalo, co vám vyjde. Jsem moc zvědavá.

Přeji vám příjemnou zábavu a pobavení u testu.


1. NA JAKÉM Z TĚCHTO MÍST JSI UŽ BYL/A A MÁŠ HO I RÁD/A?
(Samozřejmě myšleno na hrádku, vím, že v reálném životě jste na těchto místech nemohli být. Také si dávejte pozor, u této otázky musí vaše odpověď splňovat obě podmínky, musíte to místo mít rádi a zároveň už jste tam museli aspoň jednou být.)

a) Na Ministerstvu kouzel. (2 body)
b) Na místě, které obýval Lord Voldemort. (Doufám, že takové místo nebude mít rád nikdo.)  (1 bod)
c) Na místě, kde byla Rita Holoubková nebo Xenofilius Láskorád. Potkala jsem jednoho z nich. (3 body)
d) V Nemocnici sv. Munga (4 body)
e) V obchodě u Ollivanderových hůlek. (5 bodů)
f)  V hospodě U Děravého kotle. (6 bodů)
g) V Azkabanu. (7 bodů)

2.JAKÁ/Ý JSI?

a) Jsem docela citlivý/á, je mi hodně líto nemocných a smutných lidí, proto jim chci pomáhat. (4 body)
b) Ráda někoho poslechnu a většinou udělám to, co po mně lidé chtějí. (5 bodů)
c) Jsem často protivný/á. (7 bodů)
d) Jsem málokdy náladový/á, skoro vždy mám dobrou náladu. (6 bodů)
e) Nemám rád/a zlé lidi, jsem cílevědomý/á a skoro nikdy nemám strach. (1 bod)
f)  Když někomu něco povídám, často si hodně věcí přimyslím. (3 body)
g) Nemluvím moc pravdu, často lžu. (2 body)

3. CO MÁŠ NEJRADĚJI?

a) Miluju nebezpečí. (1 bod)
b) Mám rád/a, když můžu ostatní vést a říkat jim, co mají dělat. (2 body)
c) Rád/a nadávám. (7 bodů)
d) Jsem rád/a, když jsem nemocný/á, aspoň nemusím jít do školy! (4 body)
e) Mám ráda svou hůlku a sladkosti. (5 bodů)
f)  Rád/a jím. (6 bodů)
g) Miluju čtení časopisů a vymýšlení si svých příběhů. (3 body)

4. JAK SE ZACHOVÁŠ, KDYŽ TI NĚKDO KŘIVDÍ A ŘÍKÁ, ŽE JSI NĚCO UDĚLAL/A A ONA TO NENÍ PRAVDA?

a) Řeknu mu, že to není pravda a dopodrobna mu vysvětlím, jak to doopravdy je. (1 bod)
b) Napadnu ho. (7 bodů)
c) Řeknu mu, že za to mi zaplatí. (5 bodů)
d) Vynadám mu, ale neřeknu, že to není pravda. (2 body)
e) Naštve mě to a oplatím mu to tak, že o něm budu šířit fámy. (3 body)
f)  Budu zticha a nic neřeknu, protože se stydím. (4 body)
g) Usměju se na něj a řeknu, že to je jen nedorozumění. (6 bodů)

5. JAKÝ ZPŮSOB KOUZELNICKÉ DOPRAVY UPŘEDNOSTŇUJEŠ?

a) Přemístění. (Jestli jste plnoletí!!!). (1 bod)
b) na testrálovi (3 body)
c) letaxem (2 body)
d) na koštěti (4 body)
e)  pomocí přenášedla (5 bodů)
f)   na drakovi (6 bodů)
g) jdu pěšky (7 bodů)

6. JAKOU Z TĚCHTO OSOB MÁŠ NEJRADĚJI?

a) Bellatrix Lestrangeovou (7 bodů)
b) madam Rosmertu (6 bodů)
c) Ollivandera (5 bodů)
d) Korneliuse Popletala (2 body)
e) Ritu Holoubkovou (3 body)
f)  Nymphadoru Tonksovou (1 bod)
g) Nikoho z uvedených (4 body)


ŘEŠENÍ

1- 6 bodů = BYSTROZOR
Budeš bystrozorem, jako byla Nymphadora Tonksová, Harry Potter a Pošuk Moody!
Mnoho lidí chce být uznávaným bystrozorem, ale nepovede se jim to. Tobě se to právě povede a budeš mít na práci velmi důležitou roli. Jakou? Chytání zlých lidí. Budeš vynikat v obraně proti černé magii a tvou prací bude chytání, odhalování a hledání zločinců.

7- 12 bodů = MINISTR/YNĚ KOUZEL
Budeš ministrem nebo ministryní kouzel, jako byl Kornelius Popletal a jako je Kingsley Pastorek!
 Nemusíš být ale přímo ministrem, můžeš pracovat v jakémkoliv oddělení na Ministerstvu kouzel. Toto je práce velmi důležitá, budeš vyřizovat hodně věcí, starat se o to, aby se lidem dobře vedlo, vydávat nové zákony.

13 - 18 bodů = ŠÉFREDAKTOR/KA DENNÍHO VĚŠTCE NEBO JINOTAJE
Budeš šéfredaktorem/kou Denního věštce nebo Jinotaje, jako byla Rita Holoubková a Xenofilius Láskorád.
Tvou prací bude psaní článků, rozhovorů do časopisu. A co je na tom nejlepší? Budeš mít možnost se setkávat s nejznámějšími osobami, jako je Harry Potter a mnoho dalších! To ti tedy závidím!

19 - 24 bodů =  NEMOCNICE SVATÉHO MUNGA
Budeš pracovat v Nemocnici svatého Munga a tvou prací bude zachraňovat životy lidí. Napravovat zranění způsobená zvířaty, napravovat paměť, atd. Tvá práce je velmi vážená. Jen tak někdo neumí napravovat nemoci. Možná se tam jednou setkáš s Lockhartem.

25 - 30 bodů = PRODAVAČ/KA V OBCHODU
Budeš moci prodávat hůlky jako Ollivander, nebo pracovat v Kratochvilných a kouzelnických kejklích, Medovém ráji, atd.
Výběr máš opravdu pestrý a je jen na tobě, jaký obchod si na prodávání vybereš. Jedno je ale jisté. Až budeš pracovat, hned si k tobě půjdu něco koupit!

31 - 36 bodů = DĚRAVÝ KOTEL
Budeš pracovat v Děravém kotli, jako madam Rosmerta! Myslím, že nemusím vypisovat, co budeš dělat. Třeba se taky někomu zalíbíš a budeš jeho favoritem/kou, jako se Ronovi zalíbila madam Rosmerta.

37- 42 bodů = HLÍDAČ V AZKABANU
Ještě štěstí, že už v Azkabanu nepracují mozkomorové, protože dostaneš šanci tam pracovat ty! Tvou prací bude samozřejmě hlídat, aby z vězení neuprchli vrazi atd. Tý jo, je mi vás docela líto, komu to vyšlo. V Azkabanu byli dříve zavíráni Smrtijedi a já bych se tam fakt bála pracovat. Ale tobě se to třeba bude líbit! Až budu jednou ve vězení, budeš mě tam moci hlídat!


Dolores Fawkesová

6 komentářů:

  1. Anonymní

    Jen bych se chtěla omluvit, nějak jsem si neuvědomila, že v Děravém kotli nepracuje madame Rosmerta, ta pracuje u Tří košťat. V Děravém kotli pracuje výčepní Tom.
    Dolores Fawkesová

  1. Anonymní

    Nemocnice svatého munga? Ouha! :D

  1. Anonymní

    Nemocnice svatého Munga, také:-).
    Bellatrix Albusová

  1. Anonymní

    Šéfredaktorka Denního Věštce či Jinotaje :-)
    GittyHrušková

  1. Anonymní

    prodavač

    James J.

  1. Anonymní

    Nemocnice U Svatého Munga...Celkem to na mně sedí
    Ell Ginny Changová

Okomentovat

Své příspěvky podepisujte. :)